پخش زنده منچستر یونایتد و بارسلونا 4 اسفند 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و بارسلونا 4 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده منچستر یونایتد و بارسلونا 4 اسفند 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچستر یونایتد و بارسلونا 4 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ‌های اروپایی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچستر یونایتد و بارسلونا را روز پنج‌‌شنبه به تاریخ 4 اسفند (23 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار برگشت پلی آف لیگ اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچستر یونایتد و بارسلونا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته منچستر یونایتد و بارسلونا در لیگ اروپا

در پلی آف لیگ اروپا 2023، دو تیم منچستر یونایتد و بارسلونا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم منچستر یونایتد، یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال ۱۸۷۸، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد. در سال ۱۹۰۲، نام این باشگاه به منچستر یونایتد تغییر یافت. منچستر یونایتد با داشتن ۲۰ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، ۵ قهرمانی در جام اتحادیه، ۱۲ قهرمانی در جام حذفی، ۲۱ قهرمانی در سوپر جام انگلستان، ۳ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال جهان به‌شمار می‌آید. تیم منچستر یونایتد در بازی گذشته خود، مقابل تیم لسترسیتی قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3  برد و 2 مساوی به ‌‌دست آورده است.

پخش زنده منچستر یونایتد و بارسلونا 4 اسفند 1401
پخش زنده منچستر یونایتد و بارسلونا 4 اسفند 1401

تیم بارسلونا، که بیشتر با نام بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون از منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. تیم این باشگاه در لالیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دستهٔ پایین‌تر سقوط نکرده‌است. تیم بارسلونا در بازی گذشته خود، مقابل تیم کادیز قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 4 برد و 1 مساوی به ‌‌دست آورده است. این دو تیم، 4 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل آن هم 1 برد برای تیم منچستر یونایتد، 2 برد برای تیم بارسلونا و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز پنج‌شنبه به نفع بارسلونا تمام شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده منچستر یونایتد و بارسلونا 4 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم منچستر یونایتد و بارسلونا نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV