پخش زنده بازی دو تیم الهلال عربستان و فولاد ایران 4 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده الهلال عربستان و فولاد ایران 4 اسفند 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی دو تیم الهلال عربستان و فولاد ایران 4 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان آسیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم الهلال عربستان و فولاد ایران را روز پنج‌شنبه به تاریخ 4 اسفند (23 فوریه 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار الهلال عربستان و فولاد ایران برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته الهلال عربستان و فولاد ایران در سری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023-2022، دو تیم الهلال عربستان و فولاد ایران در ورزشگاه الجنوب به مصاف یکدیگر می‌روند.

درباره وضعیت دو تیم الهلال عربستان و فولاد ایران بیشتر بدانیم.

فولاد در این فصل از بازی‌های لیگ برتر بازیکنان خوبی از جمله تورس را جذب کرد و همین امر باعث شده تا انتظارات طرفداران فولاد از تیم محبوبشان بالا برود. اما با این حال، تیم محبوب کشورمان، در حالی که موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و در جمع 4 تیم برتر غرب آسیا قرار بگیرد دچار حاشیه‌های خود ساخته شد.

متاسفانه جواد نکونام در آستانه یکی از حساس‌ترین مسابقات تاریخ باشگاه فولاد خوزستان به یکباره ساز جدایی کوک کرد و بعد از پیروزی مقابل تیم دسته دومی الفیصلی عربستان از سمت خود استعفا داد!

با این حال تیم فولاد باید در یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا برود و با تیم چند ملیتی الهلال عربستان بازی کند.  

لیگ قهرمانان آسیا

پخش زنده الهلال عربستان و فولاد ایران 4 اسفند 1401

تیم الهلال چند روز پیش در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید بازی کرد و5 بر 2 بازنده شد. البته بازی فولاد و الهلال با توجه به پتانسیل و ساختار منسجم و حرفه‌ای باشگاه الهلال و ستاره‌های چند ملیتی که این تیم دارد روی کاغذ فولاد شانس کمی برای برنده شدن مقابل این تیم سرشناس عربستانی دارد.

اما به این نکته توجه داشته باشیم، فوتبال در زمین سبز برگزار می‌شود و بارها جوانان شایسته ایرانی توانایی‌های بالای خود را به رخ همگان کشیده‌اند.

جالب است بدانید، رویارویی الهلال عربستان و فولاد ایران یکی از رقابت‌های جذاب فوتبال در لیگ قهرمانان است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند و از دور مسابقات خارج نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم .

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و فولاد ایران چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم الهلال عربستان و فولاد ایران نیز ساعت 21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV