فوتبال زنده امشب شبکه سه

فوتبال زنده امشب شبکه سه

فوتبال زنده امشب شبکه سه : آیا تا به حال برای شما پیش آمده، روزها منتظر پخش زنده یک فوتبال از شبکه سه سیما باشید،  اما ناگهان به دلیل گیر کردن  در ترافیک، رفتن برق و یا به طور کلی عدم دسترسی به تلویزیون بازی فوتبال مورد علاقه خود را از دست دهید؟

پخش زنده فوتبال

چنین اتفاقی برای افرادی که به فوتبال علاقه دارند و پخش زنده بازی‌ها را دنبال می‌کنند بسیار دردناک است. البته امروزه با روی کار آمدن تلویزیون اینترنتی چنین اتفاقی کم تر پیش می‌آید. چرا که با وجود تلویزیون‌های اینترنتی دیگر افراد نیازی به دستگاه تلویزیون ندارند و در واقع می‌توانند در هر مکان و زمانی با در دست داشتن یک گوشی هوشمند، لپ‌تاب یا تبلت، پخش زنده فوتبال مورد علاقه خود را مشاهده کنند.

حال ممکن است، این سوال برای شما مطرح شود که برنامه مورد علاقه خود را از کدام تلویزیون اینترنتی مشاهده کنیم و کدام یک از سایت ها بهترین خدمات را ارائه می‌کنند. برای پاسخ به این سوال، می خواهم امروز تلویزیون اینترنتی فام را به شما معرفی کنم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

فوتبال زنده امشب شبکه سه
فوتبال زنده امشب شبکه سه

سایت فام توسط شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان راه اندازی شده است. این شرکت، اپراتور ارائه دهنده سرویس‌های IPTV و OTT در ایران است که موفق به همکاری و دریافت نمایندگی از سازمان صدا و سیما برای ارائه خدمات تلویزیون مبتنی بر پروتکل اینترنت (IPTV) شده است.

 IPTV  یا تلویزیون تعاملی رسانه‌ای است دو سویه که با استفاده از بستر شبکه و اتصال یک دستگاه ست تاپ باکس به تلویزیون و یا نصب اپلیکیشن فام روی تلویزیون هوشمند، گوشی یا تبلت، خدمات متنوع سرگرمی و کاربردی از قبیل آرشیو فیلم، سریال، موسیقی، محتوای صدا و سیما، خرید اینترنتی و … را برای کاربران فراهم می‌سازد.

این سایت خدمات مختلفی را ارائه می کند. اما یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، پخش زنده است. با استفاده از سرویس پخش زنده فام می‌توانید محتوای مورد نظر خود را به صورت زنده مشاهده کرده، آن را متوقف نموده یا به عقب برگردانید. از طریق این آیتم می توانید به کلیه شبکه‌های استانی و سراسری قابل دریافت دسترسی داشته باشید و حتی آرشیو برنامه‌های روزانه را با دسته‌بندی مناسب مشاهده کنید.

همچنین با استفاده از سرویس فام شما می‌توانید همایش یا کنفرانس مورد نظر خود را با صرف هزینه و زمان بسیار کم بدون طی مسافت طولانی به صورت زنده مشاهده کنید و حتی گواهی شرکت در کنفرانس را نیز کسب کنید .کنار همه این‌ها یک فضای کلود هم برای ذخیره‌سازی محتوای مورد نظر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

چگونه به پخش زنده شبکه سه دسترسی داشته باشیم؟

برای دسترسی به شبکه سوم سیما و دیگر شبکه های تلویزیونی سایت فام، در بستر اینترنت راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه شما را با این راهکارها آشنا می‌کنیم.

فوتبال زنده امشب شبکه سه
فوتبال زنده امشب شبکه سه

دسترسی به سایت فام از طریق مرورگر اینترنتی

در این روش کافی است در نوار جستجوی مرور گر خود آدرس tv.fam.ir وارد کنید. این آدرس شما را به سایت فام می برد. بعد از باز شدن سایت فام، گزینه شبکه 3 زنده را انتخاب کنید و برنامه فوتبال مورد علاقه خود را مشاهده کنید. البته در این صفحه، علاوه بر شبکه 3، می‌توانید به دیگر شبکه‌های سراسری و استانی هم دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه فام از طریق کافه بازار

شما می‌توانید، برای دسترسی دائمی به سایت فام، برنامه فام را از طریق کافه بازار به آدرس اینترنتی https://cafebazaar.ir/app/com.fam.app.fam ، مراجعه کرده و از آن‌جا برنامه تلویزیونی فام را بر روی گوشی هوشمند خود، نصب و اجرا کنید. در این حالت، شما می‌توانید، بدون نیاز به جستجوی مجدد، هر زمان که خواستید، سایت را باز کرده و از خدمات آن استفاده کنید. تلویزیون اینترنتی فام، به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه پخش شده در چندین روز قبل را هم مشاهده کنید و یا به مجموعه‌ای از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی دسترسی داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله برای فوتبال زنده امشب شبکه سه، سایت فام را معرفی کردیم. این سایت، به عنوان یک تلویزیون اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا برنامه مورد علاقه خود را بدون نیاز به تلویزیون در هر نقطه از جهان که هستید، مشاهده کنید. از مزایای سایت فام این است که همه شبکه های تلویزیون و به ویژه شبکه 3 زنده را با بهترین کیفیت و بدون قطعی دریافت کنید. لازم به ذکر است، در صورت خرید اشتراک از سایت فام، ترافیک اینترنت برای شما نیم بها محاسبه می‌شود.