آیا استخراج تتر با گوشی امکان‌پذیر است؟

money

آیا استخراج تتر با گوشی امکان‌پذیر است؟ یکی از مهم‌ترین سوالاتی که احتمالا حداقل یک بار ذهن هر تریدری را به خود مشغول کرده‌، این است که آیا استخراج تتر با گوشی موبایل امکان‌پذیر است یا خیر؟ در این مقاله همزمان با پاسخ به این پرسش، به بررسی انواع برنامه‌های کاربردی در این زمینه خواهیم پرداخت.

همانطور که می‌دانید، در دنیای امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار بالا است و به تبع آن، چشم‌انداز بازارهای مالی نیز در حال تغییر است. پیشرفت در عرصه‌ فناوری‌های نوین باعث تغییراتی نیز در صنعت نوپای کریپتو شده و روند استفاده از این بخش را برای کاربران تسهیل کرده‌است. یکی از این تغییرات، امکان استخراج تتر با گوشی است که توجه علاقه‌مندان زیادی را در این عرصه به خود جلب کرد.

استیبل‌کوین تتر به دلیل وابستگی یک به یک با دلار آمریکا و سایر کاربردهایی که در معاملات دارد، به محبوبیت بالایی بین کاربران دست یافته و می‌توان گفت که در زمان حاضر، اکثر سرمایه‌گذاران به خرید تتر نیاز دارند. یکی از راهکارهای کسب تتر، همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، استخراج USDT با موبایل است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. البته در گام نخست برای درک بهتر دلیل اهمیت استخراج تتر، باید با این استیبل کوین و کاربردهای آن آشنا شده و سپس به موضوع اصلی بپردازیم.

 تتر چیست و چا کاربرد‌هایی دارد؟

تتر (USDT) رمزارزی در دسته استیبل کوین‌ها است و ارزشی ثابت و معادل یک دلار آمریکا دارد. همین ویژگی باعث شده تا کاربران بتوانند با استفاده از این رمزارز، ارزش دارایی خود را در برابر نوسانات بالای بازار ارزهای دیجیتال حفظ کنند. همانطور که اشاره شد، قیمت این رمزارز به دلار آمریکا وابسته و معادل یک دلار است. با این وجود، این وابستگی در برهه‌ای از زمان‌ها از دست رفته و با نوساناتی نیز مواجه شده‌است. به طور کلی اما کاربردها و ثبات آن در اکثر مواقع باعث شده تا از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین استیبل‌کوین‌های بازار کریپتو یاد شود.

یکی از مزایای تتر، سرعت بالای تراکنش‌های آن است؛ موضوعی که عاملی کلیدی برای کسب سود از معاملات بازار رمزارزها  محسوب می‌شود و برای تریدرها بسیار حائز اهمیت است. همچنین، کارمزد تراکنش‌های پایین، از دیگر ویژگی‌هایی است که این استیبل‌کوین را به گزینه‌ای محبوب بین معامله‌گران تبدیل کرده‌است.

تتر رمزارز معتبری محسوب می‌شود که ارزش آن در مقابل نوسانات بازار مقاوم است و پشتوانه دلاری USDT باعث شده که امنیت سرمایه‌گذاری در این دارایی بالاتر از سایر همتایان آن باشد. افزون بر آن، تتر گزینه‌ای مناسب برای انتقال پول، فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی است. موارد یاد شده در بالا باعث شده که کاربران به دنبال راهی برای استخراج تتر با گوشی باشند.

البته این سکه روی دیگری نیز دارد. درکنار مزایایی که مطرح شد، سرمایه‌گذاری در تتر نگرانی‌هایی را نیز به همراه دارد. برخی کارشناسان معتقدند که تتر با دستکاری در عرضه می‌تواند روی ارزش دیگر ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، تاثیر بگذارد. یا اینکه اگر در برهه‌ای از زمان، این استیبل‌کوین توسط دلار آمریکا پشتیبانی نشود، چه سرنوشتی در انتظار معامله‌گران خواهد بود. البته این نگرانی‌ها صرفا در حد حدس و گمان است اما یک معامله‌گر باید تمام جوانب سرمایه‌گذاری را در نظر داشته‌باشد.

آیا استخراج تتر با گوشی موبایل امکان‌پذیر است؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت خیر! استیبل‌کوین تتر مبتنی بر مقدار واقعی ارز فیات است. از طرفی، میزان عرضه تتر طبق تقاضای بازار تعیین می‌شود و برخلاف سایر ارزهای دیجیتال قابل استخراج، عرضه محدودی ندارد. به همین دلیل است که قابل استخراج نیست. فقط می‌توان این ارز دیجیتال را دریافت کرد. در ادامه به برخی راهکارها برای دریافت تتر خواهیم پرداخت.

money
money

دریافت تتر با گوشی به چقدر زمان و هزینه نیاز دارد؟

در هر ای‌سیک (ASIC) یا مدارهای مجتمع، یک بلاک تتر استخراج می‌شود که بین همه ماینرها تقسیم می‌شود. مدت زمانی که در فرایند استخراج تتر صرف می‌شود به نرخ هش بستگی دارد. میزان هزینه‌ای که کاربر باید برای دریافت هر بلاک تتر بپردازد، ارتباط مستقیمی با تعرفه برق دارد. البته برای افزایش سود خود می‌توانید روی دستگاه‌های تخصصی ای‌سیک که برای استخراج رمزارزها، ساخته شده‌اند، سرمایه‌گذاری کنید. این دستگاه‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند،  که کارایی را افزایش و هزینه کاربر را کاهش می‌دهند.

چطور با گوشی تتر دریافت کنیم؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، استخراج تتر با گوشی و دیگر ابزارهای ماینیگ امکان‌پذیر نیست و فقط می‌توان این رمزارز را دریافت کرد. البته، برای بدست آوردن این استیبل‌کوین، کاربر باید اپلیکیشن‌های مربوط به دریافت USDT را در گوشی موبایل خود نصب کند. بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند تتر را از طریق گوشی خود نیز دریافت کنند که در ادامه این روند را توضیح خواهیم داد.

روش دریافت تتر با گوشی اندرویدی

استخراج تتر به هیچ طریقی از جمله گوشی اندرویدی امکان‌پذیر نیست، اما می‌توان این ارز دیجیتال را  از طریق نصب اپلیکیشن‌های متنوعی که در این زمینه وجود دارد، دریافت کرد. فقط کافیست تا یکی از این برنامه‌ها را در گوشی خود نصب کنید. برای این منظور، پس از انجام تحقیقات کافی، به فروشگاه گوگل پلی (Google Play) مراجعه کرده و برنامه مد نظر خود را دانلود کنید. پس از دریافت فایل و نصب آن، حساب کاربری یا اصطلاحا اکانت خود را ایجاد کرده و به دریافت تتر بپردازید.

آیا استخراج تتر با گوشی آیفون امکان پذیر است؟

استخراج تتر با هیچ روشی امکان‌پذیر نیست. تتر را می‌توان از روش‌های مختلف دریافت کرد. با این وجود، امکان دریافت تتر با سیستم عامل آیفون نیز وجود ندارد. اپل این قابلیت را برای محافظت از سخت‌افزار گوشی در مقابل آسیب‌ها، محدود کرده‌است. شایان ذکر است که اپلیکیشن‌های مربوط به دریافت تتر باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شده و عمر مفید باتری را کاهش می‌دهند. به همین علت، توسعه‌دهندگان اپل این قابلیت را از لیست امکانات خود حذف کرده‌اند. در ادامه این مقاله شماری از برنامه‌های کاربردی و مناسب دریافت تتر با گوشی‌های اندرویدی را معرفی خواهیم کرد.

برنامه Miner-USDT اپلیکیشنی بسیار مناسب، کم هزینه و با رابط کاربری آسان برای دریافت رمزارزها به‌ویژه USDT محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه معاملات خود را در بازار رمزارز و دیفای به راحتی انجام دهند.

یکی از دیگر برنامه‌های محبوب، USDT (Tether) Cloud miner است که این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا از طریق استخراج ابری با گوشی‌های هوشمند، بتوانند برای دریافت تتر اقدام کنند. شایان ذکر است که دریافت تتر در این برنامه از طریق سروری اختصاصی اجرا می‌شود تا فشاری بر گوشی کاربر تحمیل نشود.  بنابراین، حتی اگر از گوشی ضعیفی استفاده می‌کنید هم می‌توانید با استفاده از این برنامه درآمدزایی داشته باشید.  

 اپلیکیشن Tether USDT Minerیکی دیگر از برنامه‌های مناسب دریافت تتر با گوشی اندروید محسوب می‌شود. اپلیکیشنی که گوشی کاربر را به یک دستگاه خودکار برای دریافت استیبل کوین تتر تبدیل می‌کند. بنابراین، با این برنامه نیازی به انجام کار زیادی توسط کاربر نیست بلکه فقط کافیست برنامه را اجرا کرده و حالت استخراج یا دریافت را فعال کنید.

money
money

راهکارهایی برای دریافت تتر رایگان

دربافت ارز دیجیتال تتر به صورت رایگان، برای اکثر فعالان عرصه کریپتو موضوع هیجان‌انگیز و جذابی است. در حال حاضر  راهکارهای مختلفی برای دریافت USDT به صورت رایگان و بدون معامله در صرافی‌های رمزارزی وجود دارد. کاربران می‌توانند با استخراج سایر ارزهای دیجیتال و تبدیل آن به تتر، این ارزدیجیتال را دریافت کنند. اما روش‌های کم هزینه‌تری نیز برای کسب رایگان تتر وجود دارد.

یکی از روش‌ها، استفاده از ایردراپ‌ها و پاداش‌هایی است که برخی سایت‌ها در قبال برخی از فعالیت‌های کاربران، به صورت رایگان ارائه می‌دهند. در این روش، توسعه‌دهندگانِ یک کوین جدید یا مالکان یک صرافی رمزارزی، مقداری از توکن‌های خود را به ولت کاربران خود انتقال می‌دهند. به خاطر داشته‌باشید که هیچ کدام از این ایردراپ‌ها به کاربر تتر نمی‌دهند اما می‌توانید توکن‌های این ایردراپ را دریافت کرده و آن را به USDT تبدیل کنید.

مراحل دریافت توکن‌های ایردراپ دشوار نیست و کاربران می‌توانند با طی کردن چند گام ساده که توسط وب‌سایت یا صرافی تعیین شده، مقدار مشخصی از رمزارز را دریافت کنند. این مراحل معمولا مواردی نظیر ثبت نام در سایت، انجام معامله در سایت، دعوت از دوستان، خریداری یک کوین جدید، نگهداری از کوین در ولت ارز دیجیتال یا تبلیغات برای کوین در شبکه‌های اجتماعی است. توجه داشته‌باشید که برای هر ایردراپ همه موارد بالا توسط توسعه‌دهندگان درخواست نمی‌شود و صرفا یک یا چند اقدام در نظر گرفته می‌شود.

همچنین، به خاطر داشته‌باشید که در این ایردراپ‌ها امکان تقلب و کلاهبرداری بالا است، بنابراین ابتدا پروژه مدنظر خود را بررسی کنید.  

روش دوم دریافت تتر رایگان، استفاده از وبسایت‌های فاست‌ (Faucet) است. فاست‌، به وبسایت‌هایی اتلاق می‌شود که به کاربران خود در ازای انجام فعالیت‌هایی مشخص مانند بازی‌ یا پاسخ به پرسش‌نامه‌، هدایایی ارائه می‌دهند.

نتیجه گیری

در نهایت باید گفت با اینکه استخراج تتر با گوشی و دیگر ابزارها بنا به دلایلی که اشاره شد، امکان‌پذیر نیست، اما  برنامه‌های مرتبط با دریافت تتر با گوشی، برای همه کاربرانی که تمایل دارند این کار را از طریق موبایل انجام دهند، فرصت‌های جدیدی را برای کسب درآمد فراهم کرده‌است.