سریال‌ های شبکه آی فيلم

سریال‌ های شبکه آی فيلم

شبکه‌ای تخصصی در حوزه پخش سریال‌ های شبکه آی فيلم است که برای اولین بار، فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد. این شبکه، چهار کانال فارسی، عربی، انگلیسی و آی فیلم 2 دارد و به ترتیب در ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی پخش می‌شود.

این شبکه، هر روز با پخش سریال‌های ایرانی، با مخاطبان جهانی خود در ارتباط است و مخاطبان می توانند سریال‌ های شبکه آی فيلم را به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی مشاهده کنند. سریال‌های این مجموعه هر روز از ساعت 16 بعدازظهر تا 24 بامداد، در مدت زمان 8 ساعت پخش می‌شود و مابقی ساعات، آرشیو تکرار برنامه‌ها را هم، مشاهده خواهیم کرد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی سریال‌های در حال پخش آی‌فیلم فارسی در آذر ماه سال 1402 بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

سریال پلاک 13

سریال‌ های شبکه آی فيلم
سریال‌ های شبکه آی فيلم

سریال پلاک 13، در ژانر کمدی و اجتماعی، داستان خانواده‌ای بزرگ را روایت می‌کند که همه آن‌ها بنابه دلایلی در کنار هم و در یک عمارت زیبا زندگی می‌کنند. داستان اصلی سریال، حول زندگی و شخصیت‌های اصلی سریال می‌چرخد و هر کدام داستان جالبی را به خود اختصاص می‌دهند. این سریال یک قصه واحد دارد و در هر قسمت اتفاقات مختلف، جالب و کمدی رخ می‌ دهد که این اتفاقات نیز به یکدیگر متصل‌ هستند.

تماشای تمامی قسمت های پلاک 13

این مجموعه به کارگردانی آرش معیریان و شهاب عباسی و تهیه کنندگی سلیم ثنائی، در ۹۰ قسمت ۳۰‌ دقیقه‌ای پخش می‌شود و در آن بازیگرانی چون، محمود جعفری، علی صادقی، نگار عابدی، سامان دارابی، حسین رفیعی، شهره سلطانی، پژمان بازغی، رامین ناصرنصیر و …. به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال پلاک 13، هر روز ساعت 16:00 از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید آن را از آرشیو تکرار شبکه آی فیلم در ساعات  24 بامداد و 8:00 صبح مشاهده کنید.

مجموعه تلویزیونی کلانتر

سریال‌ های شبکه آی فيلم
سریال‌ های شبکه آی فيلم

کلانتر، مجموعه‌ای پلیسی است که در ژانر خانوادگی و ماجراجویی، داستان‌های جذابی را برایمان نمایش می‌دهد. این مجموعه، برای اولین بار در سال 1382 به کارگردانی محسن شاه ‌محمدی و تهیه‌ کنندگی اصغر زایری پخش شد و بسیار موفقیت‌آمیز عمل کرد. به ‌همین دلیل فصل‌های دوم و سوم این مجموعه ساخته شد و به ترتیب، در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ پخش شدند.

تماشای تمامی قسمت های کلانتر

به جرات می‌توان گفت، مجموعه تلویزیونی کلانتر، از معدود سریال‌های چند فصلی تلویزیون است که توانست در تمام دوره‌های خود، عملکردی موفق داشته باشد.

مجموعه تلویزیونی کلانتر، داستان سرگرد علی امیری و ستوان رضا بیات است، در این سریال پرونده‌های معمایی پلیسی روی میز امیری قرار داده می‌شود و او برای پیگیری هر کدام از این پرونده‌ها چون سرقت، آدم‌ربایی و قتل تمام تلاش خود را می‌کند. کلانتر در سه اپیزود، سه داستان گوناگون را به تصویر می‌کشند. در این سریال بازیگران نام آشنایی چون ایرج نوذری، بابک نوری، مریم سلطانی، آناهیتا همتی، کیوان محمود نژاد و  …. حضور دارند. البته در تمام سه فصل، ایرج نوذری در نقش سرگرد علی امیری حضور دارند.

سریال کلانتر، هر روز ساعت 17:00 از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید آن را از آرشیو تکرار شبکه آی فیلم در ساعات 1:00 بامداد و 9:00 صبح مشاهده کنید.

سریال هفت سنگ

سریال‌ های شبکه آی فيلم
سریال‌ های شبکه آی فيلم

مجموعه طنز هفت‌سنگ به نویسندگی و کارگردانی علیرضا بذرافشان، از دیگر سریال‌های در حال پخش شبکه آی فیلم است. سریال هفت سنگ به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، اولین بار ماه رمضان سال ۹۳ پخش شد و داستان سه زوج را دربرمی‌گیرد که با هم نسبت خانوادگی دارند. در هر قسمت ماجراهاو داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک مطرح می‌شود ودر نهایت این سه داستان، سرانجام به یک برآیند می‌رسند.

تماشای تمامی قسمت های هفت سنگ

در این سریال بازیگرانی چون  زنده یادان پرویز پورحسینی و عزت الله مهرآوران، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، مهدی سلطانی، امیر کاظمی، شبنم مقدمی، ارسلان قاسمی، فرناز رهنما، مهتاج نجومی و … حضور دارند. شما می‌توانید این سریال را هر شب از شبکه آی فیلم، ساعت 18:00 مشاهده کنید. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات  2:00  بامداد و 10:00 صبح روز بعد، می‌توانید آن را از آرشیو تکرار شبکه آی فیلم مشاهده کنید.

سریال کوچه اقاقیا

سریال‌ های شبکه آی فيلم
سریال‌ های شبکه آی فيلم

سریال کوچه اقاقیا، مجموعه‌ای طنز، به کارگردانی رضا عطاران است که در سال 1382 برای ولین بار پخش شد. در این سریال بازیگران نام آشنایی چون، منوچهر نوذری، باقر صحرارودی، شهاب عسگری، رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری، رضا عطاران، علی صادقی و …. حضور دارند.

تماشای تمامی قسمت های کوچه اقاقیا

داستان سریال هم، درباره مردی مسن، معروف به نصرت خان تهرانی است که در خانه قدیمی خود زندگی می‌کند. همسر مرحوم او گل‌نساء، مدتی است به خواب او می‌آید و از او می‌خواهد که بار سفر را ببندد و به او بپیوندد. این خواب‌ها باعث نگرانی فرزندانشان شده و باعث می‌شود تا در خانه پدری دور هم جمع شوند و از این‌جا داستان‌های مختلفی شکل می‌گیرد.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال کوچه اقاقیا، هر شب ساعت ۱۹:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات  ۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ صبح روز بعد که زمان تکرار سریال کوچه اقاقیا از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال دل‌ دار

سریال‌ های شبکه آی فيلم
سریال‌ های شبکه آی فيلم

سریال دل‌ دار، ملودرامی اجتماعی و عاشقانه است که برای اولین بار در سال 1398 پخش شد. این مجموعه تلویزیونی، به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی و نویسندگی علیرضامحمدی و مهدی حمزه تولید شده است.

سریال دل‌ دار، ماجرای عشق چند دختر و پسر، از طبقه متوسط جامعه است و معضل بیکاری و چالش‌های نسل جوان را به تصویر می‌کشد. نقش اصلی قصه، درباره آرش نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می‌کند و در ادامه، داستان سریال شکل می گیرد. محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، حسام محمودی و الناز حبیبی نقش چهار جوان اصلی این سریال را بازی می‌کنند که دو به دو دل بسته یکدیگرند.

شما می‌توانید این سریال را هر روز از شبکه آی فیلم، ساعت 20:00 مشاهده کنید. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات  4:00  بامداد و 12:00 ظهر  روز بعد، می‌توانید آن را از آرشیو تکرار شبکه آی فیلم مشاهده کنید.

سریال دردسرهای عظیم

سریال‌ های شبکه آی فيلم
سریال‌ های شبکه آی فيلم

سریال دردسرهای عظیم، سریالی ایرانی، به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال در ژانر کمدی اجتماعی در سال 93 پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون  مهدی هاشمی، جواد عزتی، مریم سعادت، الناز حبیبی، مهران رجبی، امیر غفارمنش و … حضور دارند.

تماشای تمامی قسمت های دردسرهای عظیم

داستان سریال درباره جوان ساده‌ای به نام لطیف است که رؤیای بازیگری در سر دارد، اما ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی اش را دگرگون می‌کند…

این مجموعه، هر شب ساعت 21:00 از شبکه آی ‌فیلم پخش می‌شود. تکرار سریال هم در روز بعد، ساعات 5:00 بامداد و 13:00 بعدازظهر پخش می‌شود.

سریال یوسف پیامبر

سریال‌ های شبکه آی فيلم
سریال‌ های شبکه آی فيلم

سریال یوسف پیامبر، مجموعه‌ای 45 قسمتی و در ژانر تاریخی است. اساس این سریال، بر اساس داستان حضرت یوسف و مطابق با روایت قرآن و منابع اسلامی ساخته شده است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور، برای اولین بار در سال 1387 پخش شد.

تماشای تمامی قسمت های یوسف پیامبر

در این سریال ۵۶ بازیگر اصلی و بیش از ۱۵۰ بازیگر فرعی به ایفای نقش پرداختند. در این مجموعه بازیگرانی چون، مصطفی زمانی، کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، الهام حمیدی و …. حضور دارند.

این مجموعه، هر شب ساعت 22:00 از شبکه آی ‌فیلم پخش می‌شود. تکرار سریال هم در روز بعد، ساعات 6:00 بامداد و 14:00 بعدازظهر پخش می‌شود.

چگونه سریال‌های شبکه آی‌ فیلم فارسی را مشاهده کنیم؟

برای مشاهده سریال‌های این مجموعه می‌توانید به سایت فام به آدرس www.fam.ir مراجعه کنید و از آن‌جا پخش زنده شبکه آی فیلم را مشاهده کنید.