دانلود زندگی پس از زندگی 1402

دانلود زندگی پس از زندگی 1402

دانلود زندگی پس از زندگی 1402 : زندگی پس از زندگی، نام مجموعه‌ای جذاب و ماورایی  است که تا حدودی انسان‌ها را با دنیای برزخ و پس از مرگ آشنا می‌کند. در این برنامه با اشخاصی که یکبار به صورتقریبی مرگ را تجربه کرده‌اند و مدتی، روحشان، از کالبد جسمشان خارج شده و به نوعی عالم برزخ را درک کرده اند.

تماشای آنلاین زندگی پس از زندگی

به جرات می‌توان گفت، برنامه زندگی پس از زندگی، یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های گفتگو محور صدا و سیماست که بارها اشک از چشمان جاری کرده است و گاهی اوقات هم با شنیدن برخی از تجربیا مهمانان برنامه، نفسمان در سینه هایمان حبس خواهد شد. با توجه به جذابیت این برنامه و مهمانانی که بدان دعوت می شوند، می خواهیم در این مقاله از سایت فام، نگاهی به برنامه زندگی پس از زندگی بیندازیم. شما هم اگر از طرفداران این برنامه هستید، می‌توانید، اقدام به دانلود زندگی پس از زندگی 1402 از سایت فام کنید.

همه چیز درباره زندگی پس از زندگی

دانلود زندگی پس از زندگی 1402
دانلود زندگی پس از زندگی 1402

زندگی پس از زندگی، نام برنامه ای متفاوت و جذاب است و موضوع آن حول عالم مرگ و ماوراء می چرخد. این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون، به سفارش گروه ادب و هنر شبکه چهارم سیما تهیه و تولید شده است. تاکنون چندین فصل از این برنامه، از سال 1399 تا سال 1402 تولید شده است. هر فصل از آن، شامل 30 الی 33 قسمت 90 دقیقه ای است.

معمولا  این مجموعه در ماه رمضان و ساعات قبل از اذان مغرب پخش می شود تا لحظاتی عرفانی را برای بینندگان خود به وجود آورد.

برنامه «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که تجربه‌ای نزدیک به مرگ  (Near Death Expeience)داشته اند. در چنین حالتی، روح از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و دوباره به جسم‌شان بازگشته است.

مهمانان برنامه چگونه انتخاب می شوند؟

دانلود زندگی پس از زندگی 1402
دانلود زندگی پس از زندگی 1402

مهمانان این برنامه را از نقاط مختلف ایران و جهان انتخاب  می کنند و معیار انتخاب هم، افرادی هستند که یک بار تجربه مرگ را داشته‌اند، اما مورد لطف و عنایت الهی قرار گرفته اند و خدا به آن ها اجازه زندگی دوباره را داده است.

البته پس از انتخاب مهمانان، نوبت به راستی آزمایی صحبت های آن ها می رسد. طبق گفته عباس موزون مهمانان برنامه از ۷۰ فیلتر راستی آزمایی مناسب بودن زمان و کیفیت تجربه وجود شاهد دوم و… عبور می ‌کنند و در نهایت یک نفر از پنجاه مورد بررسی شده به عنوان مهمان برنامه انتخاب می‌شوند. غربالگری کردن تجربه گرها به این صورت است که تجربه گر باید در کنار گفته های خود، شواهد و اسنادی هم داشته باشد که همه آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

این برنامه همانند دیگر برنامه های گفتگو محور نیست که مهمان وارد استودیو شده و پس از ضبط برنامه برود.  در حالی که برای ضبط برنامه زندگی پس از زندگی، با تجربه گر، در فواصل زمانی مختلف، چندین بار مصاحبه انجام می شود و پس از اطمینان از گفته های او، برنامه از آنتن شبکه چهارم سیما پخش می شود.

 فقط به گفته‌های تجربه گر استناد نمی‌کنیم و شاهدانی می خواهد و اسناد و شواهد باید وجود داشته باشد و ۵۴-۵۳ مولفه برای تأیید صحبت های تجربه گر موردنیاز است و همه این‌ها باید بررسی شوند. ضمن این که اصلاً یک بار مصاحبه صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل، مثل برنامه‌های گفت و گو محور دیگر نیست که مهمان وارد استودیو شود و پس از ضبط برنامه برود.

 این برنامه از ۱۲ کارشناس در حوزه عالم برزخ و دنیای پس از مرگ  بهره برده است و در واقع این کارشناسان، شامل اساتید حوزه و موبد زرتشتیان ایران و خاخام اعظم یهودیان و دو پروفسور آلمانی که صاحب نظر و دارای کتاب دربارهٔ این موضوع و پیشینه آن هستند و نیز متخصصان بیهوشی و پزشکانی که در این زمینه تجربه حرفه‌ای دارند، را شامل می‌شود.

نقد و بررسی برنامه زندگی پس از زندگی

دانلود زندگی پس از زندگی 1402
دانلود زندگی پس از زندگی 1402

زندگی پس از زندگی، همان طور که از نامش پیداست، برنامه ای است که برای زندگی ساخته شده است، تا آدمی از خطاها و عملکرد دنیوی و گذشته خود پی ببرد و بدین طریق سبک زندگی، رفتار و رابطه انسان با خداوند، خلق خداوند و خود را بهبود دهد.

اشتیاق به دانستن درباره زندگی پس از مرگ، برای همه افراد از جذابیت ویژه ای برخوردار است و در واقع همه ما می‌خواهیم بدانیم که پس از این زندگی دنیوی، چه چیزی انتظارمان را می کشد و قرار است به کجا برویم؟

این همان چیزی است که، برنامه را برای مخاطبانش جذاب کرده است و علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده است.

بسیاری از علما و دانشمندان، نگاه مثبتی به این برنامه داشته‌اند و حتی مشاهده آن را به عموم مردم توصیه کرده‌اند. این دسته از افراد جامعه، این برنامه را عاملی برای باورپذیری معاد و مفاهیم مرتبط با آن می‌دانند و معتقدند کمترین سود برنامه «زندگی پس از زندگی» می‌تواند همین تلنگری باشد که جامعه امروز بشری، جامعه‌ای که در دنیای تجربیات مادی خود محبوس شده است، سخت به آن نیاز دارد. موضوعی که می‌تواند در نهادینه شدن اخلاق در جامعه، نقشی مهم ایفا کند.

هدف از ساخت این برنامه چیست؟

ساخت برنامه زندگی پس از زندگی، وجود عالَم دیده ناشدنی یا عالَم غیب را اثبات می‌کند.  این امر باعث می‌شود که برای رو به راه کردن، زندگی امروزمان تلاش کنیم و بر همین اساس، برای بهبود سبک زندگی، رفتار، افکار، گفتار و ارتباطاتمان و همچنین، رابطه انسان با خداوند و خلق خداوند و خود گام برداریم. در واقع این چهار خ، یعنی خدا، خود و خلایق خوب شدن مهم هستند و اعتقاد داریم فرد بپذیرد عالم فقط ماده نیست و در فضا و عالم غیر مادی می توان ادامه حیات داد و باید مراقب بود چراکه پاسخگو خواهد بود.

به افراد علاقه‌مند به برنامه زندگی پس از زندگی 1402، پیشنهاد می‌شود، برای دیدن این برنامه، از وب‌سایت فام با آدرس www.fam.ir استفاده کنند.