پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 4 آذر 1402

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 4 آذر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 4 آذر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 4 آذر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ برتر انگلیس، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم لیورپول و منچسترسیتی را روز ‌‌شنبه به تاریخ 4 آذر (25  نوامبر 2023) در ساعت 16:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر انگلیس ، این بار بین دو تیم پرطرفدار لیورپول و منچسترسیتی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته لیورپول و منچسترسیتی در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

در هفته سیزدهم از مسابقات لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می‌روند.  در این بازی منچسترسیتی میزبان لیورپول است.

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 4 آذر 1402
پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 4 آذر 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم لیورپول در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 3 برد، 1 نتیجه مساوی و 1 باخت کسب کند. این تیم در بازی اخیر خود، از سری بازی‌های لیگ برتر انگلیس مقابل تیم برتنفورد قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف ببرد.

تیم منچسترسیتی هم در 5 بازی اخیر خود، موفق شد تا 4 برد و 1 نتیجه مساوی کسب کند. این تیم در بازی اخیرش، از سری بازی‌های لیگ برتر انگلیس مقابل تیم چلسی قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی 4 گل زده خاتمه دهد.

 اگر نگاهی به جدول لیگ برتر انگلیس بیندازیم، مشاهده خواهیم کرد که تیم لیورپول، با کسب 27 امتیاز و تفاضل 17 گل، جایگاه دوم جدول را از آن خود کند. تیم منچسترسیتی هم موفق شده تا، با کسب 28 امتیاز و تفاضل 20 گل، جایگاه اول جدول را از آن خود کند.

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 4 آذر 1402
پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 4 آذر 1402

اگر بخواهیم 5  بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، حاصل این بازی‌ها، 2 برد برای تیم منچسترسیتی و 3 برد هم برای تیم لیورپول ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده و عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته پیش بینی می‌شود که  در بازی روز ‌‌شنبه تیم منچسترسیتی پیروز میدان شود، البته فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌ بینی است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

 این دو تیم روی هم رفته در 6 سال گذشته موفق به کسب 6 عنوان قهرمانی لیگ برتر شده‌اند و در مجموع به 5 فینال لیگ قهرمانان اروپا در 6 سال گذشته رسیده‌اند.

جالب است بدانید، مربی اسپانیایی تیم منچستر سیتی، مقابل هیچ مربی‌ای اندازه سرمربی لیورپول شکست نخورده است. همچنین پپ هم این رکورد را مقابل کلوپ دارد اما او 10 بار موفق به شکست همتای خود شده است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم لیورپول و منچسترسیتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم لیورپول و منچسترسیتی نیز ساعت 16:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV