پخش زنده آاس رم مقابل سویا 10 خرداد 1402

پخش زنده آاس رم مقابل سویا

در این صفحه لینک پخش زنده آاس رم مقابل سویا 10 خرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آاس رم مقابل سویا 10 خرداد 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آاس رم و سویا را روز چهارشنبه به تاریخ 10 خرداد (31 می 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ اروپا، این بار بین دو تیم آاس رم و سویا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه ‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آاس رم و سویا

دیدار برگشت دور فینال لیگ اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم آاس رم و سویا در ورزشگاه پوشکاش آرنا در بوداپست برگزار خواهد شد. سویا با پیروزی برابر یوونتوس به فینال رسید و رم نیز توانست لورکوزن را از دو مسابقات حذف کند و به فینال راه یابد.

پخش پخش زنده آاس رم مقابل سویا
پخش زنده آاس رم مقابل سویا

سویا 6 بار فاتح لیگ اروپا/جام یوفا شده درحالیکه رم فقط یک بار نایب قهرمان این رقابت ها شده است. این بازی، چهاردهمین فینال اسپانیایی-ایتالیایی در تاریخ مسابقات اروپایی است.

بازی سویا و رم در فینال لیگ اروپا، چهاردهمین تقابل تیم های ایتالیایی و اسپانیایی در فینال یک تورنمنت اروپایی محسوب می شود. در ۱۳ تقابل قبلی، سهم تیم های اسپانیایی ۹ پیروزی و تیم های ایتالیا فقط 4 پیروزی بوده است. نکته جالب توجه این‌جاست که، تیم‌های اسپانیایی تاکنون 13 بار فاتح لیگ اروپا/جام یوفا شده‌اند و تیم‌های ایتالیایی در کنار تیم‌های انگلیسی هرکدام 9 بار پیروز این میدان بوده‌اند.

تیم آاس رم در 5 بازی اخیر خود 1 برد، 1 باخت و 3 مساوی کسب کرده است و بازی آخرش را هم از سری مسابقات لیگ سری آ ایتالیا، مقابل تیم فیورنتینا قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کند.

تیم سویا هم در 5 بازی آخر خود، 2 برد، 2  مساوی و 1 باخت بوده است و در بازی آخرش از سری مسابقات لالیگا اسپانیا هم مقابل تیم رئال مادرید قرار گرفت و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کند.

حال اگر بخواهیم 4 بازی اخیر این دو تیم مقابل یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، 1 برد برای تیم آاس رم، 2 برد برای تیم سویا و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج اخیر و بازی‌های گذشته این دو تیم، پیش ‌بینی می‌شود این بازی به نفع تیم سویا تمام شود. البته فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌ بینی بوده و باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشیم. در واقع هر دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیروز میدان شده و به دور فینال راه یابند.

زمان پخش بازی تیم‌های آاس رم و سویا چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم آاس رم و سویا  نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV