پخش زنده استقلال مقابل پرسپولیس 10 خرداد 1402

پخش زنده استقلال مقابل پرسپولیس

در این صفحه لینک پخش زنده استقلال مقابل پرسپولیس 10 خرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده استقلال مقابل پرسپولیس 10 خرداد 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را روز چهار‌شنبه به تاریخ 10 خرداد (31 می 2023) در ساعت 19:45 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته استقلال و پرسپولیس در سری دیدارهای جام حذفی ایران

در مرحله نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال 02-1401، دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران با 35 هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر می‌روند. 

پخش زنده استقلال مقابل پرسپولیس
پخش زنده استقلال مقابل پرسپولیس

عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته به شرح زیر می باشد.

پرسپولیس با تمام توان بازیکنان و اوج آمادگی خود قرار دارد و با توجه به قهرمانی در لیگ برتر از نظر روانی و همچنین فنی یک سر و گردن بالاتر از استقلال است. صحبت‌هایی هم که اخیرا اعضای باشگاه استقلال در خصوص داوری مطرح می‌کنند نیز گواه همین موضوع است، که آن‌ها از قدرت پرسپولیس واهمه دارند و حق هم دارند بترسند و به جایی تمرکز روی مسائل فنی به حواشی بپردازند. 

استقلال اگر برنده مسابقه شود هوادارانش را در روز پایانی خوشحال می‌کند اما پرسپولیس در صورت برد دربی دو جام قهرمانی را صید می‌کند،  یکی جام حذفی و دیگری سوپرجامی که براساس آئین‌نامه به  تیمی که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود،  اهدا می‌شود.

دربی 101 تقابل بهترین خط حمله لیگ با  مستحکم ترین خط دفاع مسابقات است. آبی پوشان با 52 گل زده و پرسپولیس فقط 13 گل در 30 بازی لیگ تقابلی تماشایی را به نمایش خواهند گذاشت.

تیم پرسپولیس در 5 دیدار اخیر خود همواره پیروز میدان بوده است و در آخرین دیدارش با تیم هوادار را با نتیجه 3 بر1 از تیم حریف برد.

تیم استقلال هم در 5 دیدار اخیر خود 4 برد و 1 مساوی کسب کرده و در آخرین دیدارش با تیم نساجی مازندران، بازی را با نتیجه 4 بر 0 از تیم حریف برد.

در 5 دیدار گذشته هم  1 برد برای تیم پرسپولیس و 4 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود نتیجه این بازی به نفع تیم پرسپولیس تمام شود، البته بازی فوتبال، غیر قابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز چهار‌شنبه، برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس سرنوشت‌ساز است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، از دور مسابقات خارج نشوند و جام را از آن خود کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.    

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز ساعت 19:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز  ‌چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV