پخش زنده پیکان و استقلال 24 بهمن 1401

پخش زنده پیکان و استقلال 24 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده پیکان و استقلال 24 بهمن 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پیکان و استقلال 24 بهمن 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پیکان و استقلال را روز یک‌شنبه به تاریخ 23 بهمن (12 فوریه 2023) ساعت 14 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار پیکان و استقلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پیکان و استقلال در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم پیکان و استقلال در استادیوم پاس به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. تیم پیکان در 19 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 4 برد، 9 مساوی و 6 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 5-  گل، 21 امتیاز لیگ برتر را به دست آورده و در جایگاه دوازدهم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استقلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 19 بازی خود، تا کنون 10 برد، 6 مساوی و 3 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  11 گل و کسب 36 امتیاز، در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. تیم پیکان در 5 بازی آخر خود، تا کنون 2 برد، 1 باخت و 2 مساوی داشته است ودر بازی آخرش هم، مقابل تیم نساجی مازندران  قرار گرفت و بازی با نتیجه مساوی تک گل خاتمه یافت. تیم استقلال هم در 5 بازی آخر خود، 4 برد و 1 باخت کسب کرده است. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم نفت مسجد سلیمان قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 3 بر 1 از تیم حریف ببرد.

پخش زنده پیکان و استقلال 24 بهمن 1401
پخش زنده پیکان و استقلال 24 بهمن 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که هر دو تیم بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه دادند. البته در 5 دیدار گذشته هم تیم استقلال ، 2 بار پیروز میدان بوده و 3 بار هم نتیجه مساوی برای بازی ثبت شده است. با توجه به وضعیت دو تیم در این فصل، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز یکشنبه به نفع تیم استقلال تمام شود، اما در فوتبال احتمال هر اتفاقی ممکن است. به جرات می‌توان گفت، بازی روز یک‌شنبه، برای هر دو تیم پیکان و استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده پیکان و استقلال 24 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم پیکان و استقلال نیز ساعت 14:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV