پخش زنده تراکتور و آلومینیوم اراک 24 بهمن 1401

پخش زنده تراکتور و آلومینیوم اراک 24 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده تراکتور و آلومینیوم اراک 24 بهمن 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده تراکتور و آلومینیوم اراک 24 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک را روز دوشنبه به تاریخ 24 بهمن (13 فوریه 2023) در ساعت 15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار تراکتور و آلومینیوم اراک برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته تراکتور و آلومینیوم اراک در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی تبریز میزبان تیم آلومینیوم اراک است. تیم تراکتور در 19 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 9 برد، 5 مساوی و 5 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 5  گل، 32 امتیاز لیگ برتر را به دست آورده و در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد.   و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آلومینیوم نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 19 بازی خود، تا کنون 7 برد، 7 مساوی و 5 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  5 گل و کسب 28 امتیاز، در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است. تیم تراکتور در 5 بازی آخر خود، تا کنون 3 برد، 1 باخت و 1 مساوی داشته است. این تیم در بازی آخرش، مقابل تیم هوادار قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد. تیم آلومینیوم اراک هم در 5 بازی آخر خود، 2 برد و 3 مساوی کسب کرده است. این تیم در بازی آخرش مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف ببرد.

پخش زنده تراکتور و آلومینیوم اراک 24 بهمن 1401
پخش زنده تراکتور و آلومینیوم اراک 24 بهمن 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم آلومینیوم اراک بازی را با نتیجه 2 بر 0 به تیم تراکتور واگذار کرد. البته در 5 دیدار گذشته هم تیم آلومینیوم اراک ، 3 بار پیروز میدان بوده و 2 بار هم، برد از آن تیم تراکتور پیروز بوده است. با توجه به وضعیت دو تیم در این فصل، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز دوشنبه به نفع تیم تراکتور تمام شود، اما در فوتبال احتمال هر اتفاقی ممکن است. به جرات می‌توان گفت، بازی روز دو‌شنبه، برای هر دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده تراکتور و آلومینیوم اراک 24 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دو‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV