پخش زنده ویارئال و رئال مادرید 17 دی 1401

پخش زنده ویارئال و رئال مادرید 17 دی 1401

در این صفحه پخش زنده ویارئال و رئال مادرید 17 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ویارئال و رئال مادرید 17 دی 1401

پخش شبکه رزش

پخش شبکه ورزش

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لالیگا اسپانیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ویارئال و رئال مادرید را روز شنبه به تاریخ 17 دی (7 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لالیگا اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار ویارئال و رئال مادرید برگزار می شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

گذشته ویارئال و رئال مادرید

در هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا 2023-2022، دو تیم ویارئال و رئال مادرید به مصاف یکدیگر می روند. در این بازی رئال مادرید میهمان ویارئال است. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد. تیم ویارئال طی 15 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 7 برد، 3 مساوی و 5 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  6  گل و کسب 24 امتیاز، جایگاه هفتم جدول را از آن خود کند. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم رئال مادرید نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 15 بازی، تا کنون 12 برد، 2 مساوی و 1 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 21 گل و کسب 38 امتیاز، مقام دوم جدول را به دست آورده است. دو تیم در 5 بازی اخیر خود عملکردهای بسیار خوبی از خود نشان داده اند. به طوری که تیم ویارئال در تمامی بازی ها پیروز میدان بوده و تیم رئال مادرید 4 برد و 1 شکست داشته است.

پخش زنده ویارئال و رئال مادرید 17 دی 1401
پخش زنده ویارئال و رئال مادرید 17 دی 1401

پیش بینی پخش زنده ویارئال و رئال مادرید 17 دی 1401

 در سری مسابقات لالیگا اسپانیا در سال گذشته، دو تیم ویارئال و رئال مادرید در بازی رفت و برگشت مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و جالب این جاست که هر دو بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافته است. در سری مسابقات امسال هم به نظر می رسد که با وجود آمادگی کامل تیم رئال مادرید و نتایجی که امسال به دست آورده است، بازی روز شنبه با پیروزی رئالی ها خاتمه یابد. اما از آن جایی که فوتبال یک بازی غیر قابل پیش بینی است، نمی توان درباره برد هر کدام از تیم ها نظر قطعی داد و احتمال هر اتفاقی در بازی وجود دارد. بنابراینبازی روز شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش خود را می کنند تا پیروز میدان شوند و جایگاهشان را در جدول ارتقا دهند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده ویارئال و رئال مادرید 17 دی 1401

ساعت بازی دو تیم ویارئال و رئال مادرید نیز ساعت 18:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

 

iptv