پخش زنده مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401

پخش زنده مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401

در این صفحه لینک پخش زنده مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و سری آ ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مونزا و اینتر میلان را روز شنبه به تاریخ 17 دی (7 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار مونزا و اینتر میلان  برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

تاریخچه بازی مونزا و اینترمیلان

 در هفته هفدهم سری آ ایتالیا 2023-2022، دو تیم مونزا و اینتر میلان به میزبانی مونزا به مصاف یکدیگر می روند. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته به شرح زیر می باشد: تیم مونزا یا مونتزا طی 16 بازی خود که از شروع مسابقات تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 5 برد، 2 مساوی و 9 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 6- گل و کسب 17 امتیاز، توانسته تا جایگاه پانزدهم جدول را از آن خود کند.تیم مونزا در آخرین بازی خود مقابل تیم فیورنتینا قرار گرفت و بازی با نتیجه مساوی تک گل خاتمه یافت و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت کسب کند.و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم اینتر میلان نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 16 بازی خود، تا کنون 11 برد و 5 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 13 گل و کسب 33 امتیاز، مقام چهارم جدول را به دست آورده است.

پخش زنده مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401
پخش زنده مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401

پیش بینی بازی مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401

تیم اینتر میلان هم در آخرین بازی خود، مقابل تیم ناپولی قرار گرفت و طی این بازی تیم اینتر با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان شد و در مجموع تیم اینتر در 5 بازی آخر خود، موفق شده تا 4 برد و 1 مساوی را در کارنامه خود ثبت کند. بنابراین با توجه به موقعیت دو تیم در جدول و بازی های گذشته ای که مقابل یکدیگر داشته اند، بازی روز شنبه، برای برد تیم اینتر میلان پیش بینی می شود، حتی اینتر در هفته گذشته اش موفق شد تا تیم صدرنشین جدول را هم شکست دهد. البته در نظر داشته باشید که نتیجه بازی به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته و عملا قابل پیش بینی نیست. در نتیجه این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا در جدول جایگاه بهتری را به دست آورند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401  

پخش زنده مونزا و اینترمیلان 17 دی 1401 نیز ساعت  23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

 

iptv