پخش زنده منچسترسیتی و بایرن مونیخ 22 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده منچسترسیتی و بایرن مونیخ 22 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچسترسیتی و بایرن مونیخ 22 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ را روز سه‌شنبه به تاریخ 22 فروردین (11 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ

دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار خواهد شد.

جالب است بدانید تیم منچسترسیتی تاکنون یک بار در دو سال گذشته، نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد، در حالی که تیم بایرن مونیخ 6 بار مقام قهرمانی و 5 بار نائب قهرمانی این مسابقات را کسب کرده است.

[jpg-to-webp output image]

سیتیزن‌ها در حساس‌ترین مقطع فصل، به بهترین فرم چند ماه اخیر خود رسیده‌اند و حالا آماده هستند تا پایانی متفاوت نسبت به ماجراجویی فصول قبل خود در عرصه اروپایی رقم بزنند.

بایرن مونیخ و توخل در شرایطی به این بازی می‌رسند که شاید ترجیح می‌دادند پس از رسیدن به وضعیت بهتری، این نبرد از راه برسد. آن‌ها هنوز در حال هماهنگی با هم هستند ولی به هر حال قدرت‌شان بر کسی پوشیده نیست.

البته تاکنون این دو تیم، 4 بار دیگر هم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل این رقابت‌ها 2 برد برای تیم منچسترسیتی و 2 برد برای تیم بایرن مونیخ ثبت شده است.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم بایرن مونیخ را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 3 برد و 2 باخت به دست آورده و بازی آخر را که با تیم فرایبورگ داشته، موفق شده تا با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

تیم منچسترسیتی هم در 5 بازی آخر خود همواره پیروز میدان بوده است و در آخرین بازی‌اش با تیم ساوتهمپتون، موفق شد تا بازی را با نتیجه پرگل 4 بر 1 از تیم حریف ببرد.

در این بازی فودن از تیم منچسترسیتی  و نویر، هرناندز و چوپو موتینگ از تیم بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت حضور ندارند. مهاجم کامرونی در نهایت نتوانست به موقع ریکاوری کند و این بازی مهم را از دست داد. توخل در نشست خبری روز جمعه خود گفته بود که بعید می‌داند چوپو موتینگ به بازی با سیتی برسد و حدس او نیز درست بود. احتمالا بازی روز سه‌شنبه سادیو مانه به جای این مهاجم کامرونی در نوک حمله بازی خواهد کرد.

دیدار حساس تیم‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را یک داور اسپانیایی به نام خسوس خیل قضاوت می‌کند.

زمان پخش بازی تیم‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV