پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402

پخش زنده رئال مادرید و چلسی

در این صفحه لینک پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  رئال مادرید و چلسی را روز چهار‌شنبه به تاریخ 23 فروردین (12 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم  رئال مادرید و چلسی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی رئال مادرید و چلسی

دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم  رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

جالب است بدانید تیم رئال مادرید تا کنون 14 بار به مقام قهرمانی سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دست یافته و 3 بار هم نایب قهرمان شده است، در حالی که تیم چلسی در این دوره مسابقات 2 بار مقام قهرمانی و 1 بار نائب قهرمانی را کسب کرده است.

[jpg-to-webp output image]

اگر چه تیم چلسی این روزها با از برکناری گراهام پاتر و روی کار آمدن فرانک لمپارد حال و روز خوشی را تجربه نمی‌‌کند اما قطعا این موضوع هم باعث نخواهد شد که از جذابیت‌های این نبرد تماشایی کم شود و در واقع برنده این دیدار در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد.

 البته اگر بخواهیم 5 دیدار اخیر این دو تیم را بررسی کنیم باید گفت، و حاصل این رقابت‌ها 2 برد برای تیم رئال مادرید، 2 برد برای تیم چلسی و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم رئال مادرید را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 2 برد  و 3 باخت به دست آورده و بازی آخر را که با تیم ویارئال داشته، موفق شده تا بازی را با نتیجه 3 بر 2 به تیم حریف واگذار کند.

تیم چلسی هم در 5 بازی آخر خود 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت داشته است و در آخرین بازی‌اش با تیم ولورهمپتون، موفق شد تا بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کند. آبی‌های لندن فصل گذشته در همین مرحله مقابل لوس بلانکوس شکست خورده و از دور رقابت‌ها حذف شدند و فردا بار دیگر در دور رفت این مرحله در برنابئو مهمان رئال خواهند بود.   اما کریستین پولیشیچ، بازیکن تیم چلسی، اعتقاد دارد که هر حریفی در رئال مادرید باید از چلسی بترسد و نباید آن‌ها را دست کم بگیرد. پولیشیچ رئال مادرید را تهدید کرد و گفت چلسی برای گرفتن انتقام شکست فصل گذشته به میدان خواهد رفت.

دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و چلسی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را یک داور فرانسوی به نام فرانسو لتکسیه قضاوت می‌کند.

زمان پخش بازی تیم‌های رئال مادرید و چلسی چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و چلسی نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV

دیدگاه ها 1

  1. Saboor می‌گوید:

    تشکر