پخش زنده آث میلان و ناپولی 23 فروردین 1402

پخش زنده آث میلان و ناپولی

در این صفحه لینک پخش زنده آث میلان و ناپولی 23 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آث میلان و ناپولی 23 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آث میلان و ناپولی را روز چهار‌شنبه به تاریخ 23 فروردین (12 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم آث میلان و ناپولی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آث میلان و ناپولی

دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم آث میلان و ناپولی در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد.

جالب است بدانید تیم آث میلان تاکنون 7 بار به مقام قهرمانی سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دست یافته و 6 بار هم نایب قهرمان شده است، در حالی که تیم ناپولی هیچ مقامی را کسب نکرده است.

[jpg-to-webp output image]

در حقیقت تیم ناپولی برای نخستین بار است که در این مرحله حضور دارد و قصد دارد تا شکست عجیب و غریب 4 بر 0 در سری آ را این بار جبران کند. اگرچه بازی در جو پرشور سن سیرو بدون ویکتور اوسیمن، یک چالش بزرگ برای لوچانو اسپالتی است و پارتنوپی به نظر در این مسابقه دست بالا را نخواهد داشت. میلان هم که اوضاعش در سری آ خیلی مساعد نیست، می‌خواهد DNA اروپایی خود را به رخ حریف بکشد و پائولو مالدینی بدش نمی‌آید بار دیگر در استانبول حضور داشته باشد.

البته اگر بخواهیم 5 دیدار اخیر این دو تیم را بررسی کنیم باید گفت، و حاصل این رقابت‌ها 2 برد برای تیم آث میلان و 3 برد برای تیم ناپولی ثبت شده است.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم آث میلان را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 1 برد، 3 مساوی و 1 باخت به دست آورده و بازی آخر را که با تیم آمپولی داشته، موفق شده تا بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه دهد.

تیم ناپولی هم در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 باخت داشته است و در آخرین بازی‌اش با تیم لچه، موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف ببرد. سرمربی تیم ناپولی درباره بازی ما با میلان در لیگ قهرمانان گفت: ما حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، ولی در نهایت نتیجه‌ای مهم است که در زمین اتفاق می‌افتد. به قطع ما بازی سختی مقابل یک تیم بزرگ پیش رو داریم و تیم ما از آمادگی کاملی برخوردار است.

 گفتنی است رئال در سمت دیگر جدول با چلسی بازی دارد و بعید نیست در صورت صعود به فینال با یکی از این دو تیم روبرو شود.

دیدار حساس تیم‌های آث میلان و ناپولی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را یک داور رومانی به نام ایستوان کواتس   قضاوت می‌کند.

زمان پخش بازی تیم‌های آث میلان و ناپولی چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم آث میلان و ناپولی نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV