پخش زنده فاینورد و آاس رم 24 فروردین 1402

پخش زنده فاینورد و آاس رم

در این صفحه لینک پخش زنده فاینورد و آاس رم 24  فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فاینورد و آاس رم 24  فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  فاینورد و آاس رم را روز پنج‌شنبه به تاریخ 24 فروردین (13 آپریل 2023) در ساعت 20:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ اروپا، این بار بین دو تیم  فاینورد و آاس رم برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی فاینورد و آاس رم

دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم  فاینورد و آاس رم در ورزشگاه فاینورد برگزار خواهد شد. طبق جدول بندی انجام شده، تیم فاینفورد در گروه F و تیم آاس رم هم در گروه C قرار گرفته است.

[jpg-to-webp output image]

تیم فاینفورد با کسب 8 امتیاز، در جایگاه اول از گروه خود قرار گرفته است و تیم آاس رم هم با کسب 10 امتیاز در جایگاه دوم از گروه خود قرار گرفته است.

این بازی، تکرار فینال فصل گذشته لیگ کنفرانس اروپا است که با برتری 1 بر 0 رم خاتمه یافت. آرنه اسلات اخیراً گفته بود که به دنبال انتقام از تیم ایتالیایی است. او در جدیدترین مصاحبه خود تاکید کرد علاقه ای به سبک بازی تیم مورینیو ندارد و شیوه بازی تیم هایی چون منچسترسیتی و ناپولی را ترجیح می‌دهد.

جالب است بدانید تیم فاینورد تاکنون 2 بار به مقام قهرمانی سری مسابقات لیگ اروپا را که با عنوان جام یوفا هم شناخته می‌شود، دست پیدا کرده است. در حالی که تیم آاس رم تنها یک بار، نائب قهرمان این سری مسابقات شده است.

البته اگر بخواهیم 3 دیدار اخیر این دو تیم را بررسی کنیم باید گفت، حاصل این رقابت‌ها 2 برد برای تیم آاس رم و 1 برد برای تیم فاینورد ثبت شده است.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم آاس رم را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت به دست آورده و بازی آخر را که با تیم تورینو داشته، موفق شده تا بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد. این تیم قدرتمند ایتالیایی، تابستان گذشته سه بازیکن خوب یعنی پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ و جورجینیو واینالدوم را به بازیکنان خود اضافه کرد.

تیم فاینورد هم در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 باخت داشته است و در آخرین بازی‌اش با تیم والویک، موفق شد تا بازی را با نتیجه پرگل 5 بر 1 از تیم حریف ببرد. یکی از بازیکنان مطرح تیم فاینفورد، علیرضا جهانبخش است که به دلیل مصدومیت در ناحیه پا، بازی گذشته خود در برابر تیم والویک را از دست داد، اما طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، گویا در این بازی حضور خواهد داشت.

زمان پخش بازی تیم‌های فاینورد و آاس رم چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم فاینورد و آاس رم نیز ساعت 20:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV