پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402

منچستریونایتد و سویا

در این صفحه لینک پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  منچستریونایتد و سویا را روز پنج‌شنبه به تاریخ 24 فروردین (13 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ اروپا، این بار بین دو تیم منچستریونایتد و سویا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی منچستریونایتد و سویا

دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم منچستریونایتد و سویا در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. تاکنون تیم سویا با 6 مقام قهرمانی، بیشترین پیروزی را لیگ اروپا کسب کرده و در صدر جدول قرار گرفته است.

خلاصه بازی رم 1-0 فاینورد (فینال لیگ کنفرانس اروپا) | فوتبالی

 طبق جدول بندی انجام شده، تیم منچستریونایتد در گروه E  قرار گرفته و با کسب 15 امتیاز و تفاضل 7 گل در جایگاه دوم از گروه خود قرار گرفته است.

جالب است بدانید که منچستریونایتد تاکنون در مسابقات اروپایی موفق به شکست دادن سویا نشده است و تیم سویا هم در ۶ مورد از ۸ تقابل اخیرش با نمایندگان انگلیس در مراحل حذفی مسابقات اروپایی صعود کرده است.

سویا در حال حاضر روند ۱۱ بازی بدون پیروزی در دیدارهای خارج از خانه اروپایی را پشت سر گذاشته است و در این رقابت ها به 5 تساوی و ۶ شکست دست یافته است. آخرین باری که آن‌ها ۴ بازی خارج از خانه اروپایی را به طور پشت سر هم با باخت پشت سر گذاشتند، به فوریه ۲۰۱۶ بر می‌گردد.

برونو فرناندز طی ۳۷ بازی اروپایی با پیراهن منچستریونایتد، مستقیما روی ۲۷ گل تاثیر گذار بوده است. این حداقل ۱۱ مورد بیش از اثر گذاری هر بازیکن دیگری در باشگاه، از زمان پیوستن او به شیاطین سرخ است. تیم منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ اروپا هیچ یک از 9 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است.

البته اگر بخواهیم 3 دیدار اخیر این دو تیم را بررسی کنیم باید گفت، حاصل این رقابت‌ها 2 برد برای تیم سویا و 1 نتیجه مساوی ثبت شده است.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم سویا را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت به دست آورده و بازی آخر خود را که با تیم سلتاویگو داشته، موفق شده تا بازی را با نتیجه مساوی 2 گل خاتمه دهد.  

تیم منچستریونایتد هم در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 باخت داشته است و در آخرین بازی‌اش با تیم اورتون، موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

داوری این مسابقه هم برعهده داور آلمانی به نام فلیکس زوایر می‌باشد.

زمان پخش بازی تیم‌های منچستریونایتد و سویا چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم منچستریونایتد و سویا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV