پخش زنده فلامینگو و الهلال 18 بهمن 1401

پخش زنده فلامینگو و الهلال 18 بهمن 1401

پخش زنده فلامینگو و الهلال 18 بهمن 1401 در این صفحه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فلامینگو و الهلال 18 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و فوتبال باشگاه‌های جهان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم فلامینگو و الهلال را روز سه‌شنبه به تاریخ 18 بهمن (7 فوریه 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار فوتبال باشگاه‌های جهان 2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار فلامینگو و الهلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

جام باشگاه‌های جهان

جالب است بدانید جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۲ که به طور رسمی با نام جام باشگاه‌های جهان مراکش ۲۰۲۲ که توسط ویزیت سعودی به دلایل حمایت مالی شناخه می‌شود، نوزدهمین دوره جام باشگاه‌های جهان است، یک تورنمنت بین‌المللی فوتبال باشگاهی که توسط فیفا بین برندگان شش کنفدراسیون قاره‌ای و همچنین قهرمان لیگ کشور میزبان برگزار می‌شود. قرعه کشی مسابقات در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳، ساعت ۱۲:۰۰ سی‌ای‌تی، در آکادمی فوتبال محمد ششم در سلا مراکش برگزار شد تا در مورد دیدارهای دور دوم (بین برنده دور اول و تیم‌های ای‌اف‌سی، سی‌ای‌اف و کونکاکاف) و حریفان دو برنده دور دوم در نیمه‌نهایی (مقابل تیم‌های کونمبول و یوفا) تصمیم‌گیری شود. زمان شروع بازی و محل برگزاری بازی در ۱۳ ژانویه پس از قرعه کشی مشخص شد.

این مسابقات در فوریه ۲۰۲۳ و به میزبانی مراکش برگزار خواهد شد. دو ورزشگاهی که از مسابقات میزبانی می‌کنند ورزشگاه استاد ابن بطوطه در طنجه و ورزشگاه شاهزاده مولای عبدالله در رباط هستند.

عملکرد تیم های فلامینگو و الهلال

تیم‌های الهلال عربستان و فلامینگو برزیل به عنوان قهرمانان آسیا و آمریکای جنوبی، در مرحله نیمه ‌نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف هم می‌روند. الهلال عربستان در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها، به مصاف ویداد کازابلانکای مراکش رفت و بعد از تساوی در وقت‌های قانونی، موفق شد در ضربات پنالتی تیم کشور میزبان را حذف کند.لازم به ذکر است، از آن‌جایی که جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۲ تا آن زمان تکمیل شده بود، ای‌اف‌سی در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲ تأیید کرد که الهلال به عنوان قهرمان فعلی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ نماینده آسیا در جام باشگاه‌های جهان خواهد بود.

عملکرد تیم فلامینگو

فلامینگو اما به عنوان نماینده برزیل و قهرمان آمریکای جنوبی اولین بازی خود را بنابر قاعده جام باشگاه‌های جهان در نیمه‌نهایی تجربه می‌کند. الهلال در ۵ بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و فلامینگو دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته است. جالب است بدانید دو تیم پیش از این و در همین مرحله در جام باشگاه‌های جهان به مصاف هم رفته‌اند که فلامینگو با نتیجه ۳ بر ۱ بر الهلال پیروز شد.  

زمان پخش زنده فلامینگو و الهلال 18 بهمن 1401 ؟

ساعت بازی دو تیم فلامینگو و الهلال نیز ساعت  22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

 

IPTV