پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم فولاد و سپاهان  را روز سه‌شنبه به تاریخ 18 بهمن (7 فوریه 2023) در ساعت 18، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار فولاد و سپاهان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته فولاد و سپاهان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر 02-1401، دو تیم فولاد و سپاهان به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی تیمفولاد میزبان تیم سپاهان است. تیم فولاد در 18 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 5 برد، 9 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و  با تفاضل 2  گل، 24 امتیاز لیگ برتر را به دست آوره و در جایگاه هشتم جدول قرار گیرد. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم سپاهان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 18 بازی خود، تا کنون 10 برد، 6 مساوی و 2 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل  17 گل و کسب 36 امتیاز، جایگاه اول را از آن خود کرده است. تیم فولاد در 5 بازی آخر خود، تا کنون 3 برد، 1 باخت و 1 مساوی داشته است. تیم سپاهان هم، هر 5 بازی آخر خود را برده است.

پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401
پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401

دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم فولاد موفق شده بود تا با کسب نتیجه 1 بر 0 بر تیم سپاهان غالب شود. البته در 5 دیدار گذشته هم تیم سپاهان، 1 بار پیروز میدان بوده، 2 بار هم تیم فولاد پیروز شده است و 2 بار هم نتیجه مساوی به دست آورده‌اند. بنابراین پیش‌بینی بازی روز سه‌شنبه عملا غیر ممکن است و احتمال هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. البته در نیمه دوم فصل، تیم سپاهان از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و این کار را برای بازیکنان تیم فولاد تا حدودی مشکل کرده است. به جرات می‌توان گفت، بازی روز سه‌شنبه، برای هر دو تیم فولاد و سپاهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع تیم سپاهان در تلاش است تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه اولی خود را در جدول حفظ  کند و تیم فولاد هم با کسب این سه امتیاز، می‌تواند جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده فولاد و سپاهان 18 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم فولاد و سپاهان نیز ساعت 18:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.