پخش زنده سلتاویگو مقابل اوساسونا 22 مرداد 1402

پخش زنده سلتاویگو مقابل اوساسونا 22 مرداد 1402

در این صفحه لینک پخش زنده سلتاویگو مقابل اوساسونا 22 مرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده سلتاویگو مقابل اوساسونا 22 مرداد 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی لالیگا اسپانیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم سلتاویگو و اوساسونا را روز یک‌شنبه به تاریخ 22 مرداد (13 آگوست 2023) در ساعت 18:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لالیگا اسپانیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار سلتاویگو و اوساسونا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته سلتاویگو و اوساسونا در سری دیدارهای لالیگا اسپانیا

در این دوره از مسابقات لالیگا اسپانیا، دو تیم سلتاویگو و اوساسونا، به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده سلتاویگو مقابل اوساسونا 22 مرداد 1402
پخش زنده سلتاویگو مقابل اوساسونا 22 مرداد 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

باشگاه فوتبال سلتاویگو، یک باشگاه فوتبال اسپانیایی است که در شهر ویگو قرار دارد و هم‌اکنون در لالیگا اسپانیا بازی می‌کند. این باشگاه در پایان فصل ۱۶–۲۰۱۵،  با کسب ۶۰ امتیاز و رتبه ۶ جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ اروپا را به دست آورد. آن‌ها تا نیمه نهایی لیگ اروپا پیش رفتند اما در این مرحله به تیم منچستر یونایتد شکست خوردند و از راه‌یابی به فینال باز ماندند.

اوساسونا یک باشگاه فوتبال است که در شهر پامپلونا در ایالت ناوار در کشور اسپانیا قرار دارد. باشگاه فوتبال اوساسونا در ۱۷ نوامبر ۱۹۲۰ تأسیس شد.

تیم سلتاویگو، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 1 باخت و 4 برد به دست آورده است. تیم سلتاویگو در بازی گذشته خود، طی یک بازی دوستانه، مقابل تیم ولفسبورگ قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 1 بر 0، از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم اوساسونا نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد و 2 باخت به‌ دست آورده است. تیم اوساسونا در بازی گذشته خود طی یک مسابقه دوستانه، مقابل تیم آلاوس قرار گرفت و سرانجام بازی را با نتیجه 3 بر 2 به تیم حریف واگذار کرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم، با یکدیگر را بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم اوساسونا، 1 بار پیروز میدان بوده است، 2 بار هم، تیم سلتاویگو نتیجه برد را از آن خود کرده و 2 بار هم برای دو تیم، نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم سلتاویگو تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم سلتاویگو و اوساسونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال سلتاویگو و اوساسونا چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم سلتاویگو و اوساسونا نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV