پخش زنده بایرن مونیخ مقابل لایپزیش 21 مرداد 1402

پخش زنده بایرن مونیخ مقابل لایپزیش 21 مرداد 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بایرن مونیخ مقابل لایپزیش 21 مرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بایرن مونیخ مقابل لایپزیش 21 مرداد 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی سوپر کاپ آلمان 2023، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش را روز شنبه به تاریخ 21 مرداد (12 آگوست 2023) در ساعت 22:15، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات سوپر کاپ آلمان 2023، این بار بین دو تیم پرطرفدار بایرن مونیخ و لایپزیش برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بایرن مونیخ و لایپزیش در سری دیدارهای سوپر کاپ آلمان 2023

در این دوره از مسابقات سوپر کاپ آلمان 2023، دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش، به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده بایرن مونیخ مقابل لایپزیش 21 مرداد 1402
پخش زنده بایرن مونیخ مقابل لایپزیش 21 مرداد 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

لایپزیش قهرمان جام حذفی شده بود و بایرن هم توانست در آخرین هفته بوندسلیگا قهرمانی را از آن خود کند.

تیم بایرن مونیخ، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 4 برد و 1 باخت به دست آورده است. تیم بایرن مونیخ در بازی گذشته خود، طی یک بازی دوستانه، مقابل تیم موناکو قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 4 بر 2 از تیم حریف برد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم لایپزیش نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت به‌ دست آورده است. تیم لایپزیش در بازی گذشته خود طی یک مسابقه دوستانه، مقابل تیم لاس پالماس قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم، با یکدیگر را بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم بایرن مونیخ، 3 بار پیروز میدان بوده است، 1 بار هم، تیم لایپزیش1 بار  نتیجه برد را از آن خود کرده و 1 بار هم برای دو تیم، نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز شنبه به نفع تیم بایرن مونیخ تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

مارکو روزه، مربی لایپزیش،  معتقد است، پیش فصل برای بازیکنان، از هر دو نظر جسمی و روحی دشوار است. ولی بازیکنانم مشتاقانه منتظر اولین دیدار رسمی فصل هستند.

وی گفت: من هنوز از سطح تیم مطمئن نیستم، اما در واقعیت، ما یک گروه قوی، جوان و گرسنه برای بازی فردا در اختیار داریم و به همین دلیل توانستیم در پیش فصل پیشرفت خوبی داشته باشیم.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و لایپزیش چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش نیز ساعت 22:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV