پخش زنده رن و نیس 12 دی 1401

پخش زنده رن و نیس 12 دی 1401

در این صفحه پخش زنده رن و نیس 12 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رن و نیس 12 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ یک فرانسه امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رن و نیس را روز دوشنبه به تاریخ 12 دی (2 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ یک فرانسه، این بار بین دو تیم پرطرفدار رن و نیس برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته رن و نیس در سری دیدارهای لیگ یک فرانسه

 در هفته هفدهم لیگ یک فرانسه 2023-2022، دو تیم رن و نیس به مصاف یکدیگر می روند. تیم رن طی 16 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 9 برد، 4 مساوی و 3 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  15 گل و کسب 31 امتیاز، توانسته تا جایگاه  چهارم جدول را از آن خود کند. تیم رن در بازی گذشته خود، مقابل رنس قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 1، به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع در 5 بازی آخر خود، 2 مساوی، یک باخت و 2 برد کسب کرده است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم نیس نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 16 بازی، تاکنون 5 برد، 6 مساوی و 5 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 2- گل و کسب 21 امتیاز، مقام نهم جدول را به دست آورده است. تیم نیس هم در بازی قبلش، مقابل تیم لانس قرار گرفت و بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و در مجموع تیم نیس در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت کسب کند.

پخش زنده رن و نیس 12 دی 1401
پخش زنده رن و نیس 12 دی 1401

تحلیل پخش زنده رن و نیس 12 دی 1401

اگر بخواهیم 5 تقابل آخر این دو تیم را بررسی کنیم، حاصل این بازی ها، 3 برد برای تیم نیس، 1 برد برای تیم رن و یک نتیجه مساوی بوده است. بنابراین پیش بینی می شود که بازی روز دوشنبه، به نفع تیم رن تمام شود، اما همان طور که می دانیم، در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد. اما به این  نکته توجه داشته باشیم که اگر تیم رن بتواند 3  امتیاز این بازی را از آن خود کند در جایگاه سوم جدول جای خواهد گرفت و شرایط صعود در صدر جدول لیگ برایش آسان تر خواهد بود. در نتیجه این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا در جدول جایگاه بهتری را به دست آورند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده رن و نیس 12 دی 1401

ساعت بازی دو تیم رن و نیس نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV