پخش زنده برنتفورد و لیورپول 12 دی 1401

پخش زنده برنتفورد و لیورپول 12 دی 1401

در این صفحه پخش زنده برنتفورد و لیورپول 12 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده برنتفورد و لیورپول 12 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ برتر انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم برنتفورد و لیورپول را روز دوشنبه به تاریخ 12 دی (2 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار برنتفورد و لیورپول برگزار می شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته برنتفورد و لیورپول در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته نوزدهم لیگ برتر 2023-2022، دو تیم برنتفورد و لیورپول به مصاف یکدیگر می روند. تیم برنتفورد طی 17 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 5 برد، 8 مساوی و 4 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  بدون گل و کسب 23 امتیاز، توانسته تا جایگاه  دهم جدول را از آن خود کند. تیم برنتفورد در بازی گذشته خود، مقابل تیم وستهم قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0، از تیم حریف برد و در مجموع در 5 بازی آخر خود، سه مساوی، یک باخت و یک برد کسب کرده است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم لیورپول نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 16 بازی، تاکنون 8 برد، 4 مساوی و 4 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 14 گل و کسب 28 امتیاز، مقام ششم جدول را به دست آورده است. تیم لیورپول هم در بازی قبلش، مقابل تیم لسترسیتی قرار گرفت و بازی با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم لیورپول خاتمه یافت و در مجموع تیم لیورپول در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 3 برد و 2 باخت کسب کند.

پخش زنده برنتفورد و لیورپول 12 دی 1401
پخش زنده برنتفورد و لیورپول 12 دی 1401

تحلیل پخش زنده برنتفورد و لیورپول 12 دی 1401

اگر بخواهیم 2 تقابل اخیر این دو تیم را در لیگ برتر انگلیس در سال 2022-2021 بررسی کنیم، حاصل این بازی ها، 1 برد برای تیم لیورپول و یک نتیجه مساوی بوده است. بنابراین پیش بینی می شود که بازی روز دوشنبه، به نفع این تیم تمام شود، اما همان طور که می دانیم، در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد و در واقع لیورپول امیدوار است که بتواند در دیدار برابر برنتفورد به پنجمین پیروزی متوالی‌ اش دست پیدا کند و به شرایط سختی که در ابتدای فصل به آن دچار شده بود به صورت کامل خاتمه دهد. در نتیجه این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا در جدول جایگاه بهتری را به دست آورند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده برنتفورد و لیورپول 12 دی 1401    

ساعت بازی دو تیم برنتفورد و لیورپول نیز ساعت 21:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV