پخش زنده تاتنهام و آث‌میلان 17 اسفند 1401

پخش زنده تاتنهام و آث‌میلان 17 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده تاتنهام و آث‌میلان 17 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده تاتنهام و آث‌میلان 17 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم تاتنهام و آث‌میلان  را روز چهارشنبه به تاریخ 17 اسفند (8 مارس 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار تاتنهام و آث‌میلان  برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته تاتنهام و آث‌میلان  در سری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023، دو تیم تاتنهام و آث‌میلان به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیش بینی بازی پخش زنده تاتنهام و آث‌میلان 17 اسفند 1401

تیم تاتنهام که بیشتر با نام‌ اِسپرز هم شناخته می‌شود، برای اولین بار در سال ۱۹۰۱، فاتح جام حذفی فوتبال انگلستان شود. تاتنهام نخستین باشگاهی بود که در قرن بیستم توانست قهرمانی دوگانه در لیگ و جام حذفی را کسب کند. بعد از دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در جام حذفی سال ۱۹۶۲، برنده جام برندگان جام اروپا را در سال ۱۹۶۳ شد. در سال ۱۹۷۲، تاتنهام قهرمانی در نخستین دوره از رقابت‌های جام یوفا را به دست آورد. تاتنهام از سال ۱۹۵۰ تا ۲۰۰۰ و در طی شش دهه، موفق شده‌است در هر دهه حداقل یک جام قهرمانی اصلی را فتح کند. تیم تاتنهام در بازی گذشته خود، مقابل تیم ولورهمپتون قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2  برد و 3 باخت به ‌‌دست آورده است.

تیم آث‌میلان یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در شهر میلان ایتالیا پایه‌گذاری شده‌است. میلان با ۱۹ عنوان قهرمانی در یوفا و فیفا، چهارمین باشگاه موفق در جهان شناخته شده است. هم‌چنین با ۵ قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و ۷ قهرمانی در سوپر جام ایتالیا یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایتالیاست. همچنین با ۷ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ قهرمانی در جام برندگان جام اروپا، ۵ قهرمانی در سوپر جام اروپا، ۳ قهرمانی در جام بین قاره‌ای و ۱ جام باشگاه‌های فوتبال جهان و در مجموع ۱۸ جام، پس از رئال مادرید پرجام‌ترین تیم‌های اروپایی است.

 تیم آث‌میلان در بازی گذشته خود، مقابل تیم فیورنتینا قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 4 برد و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.این دو تیم، 2 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل آن هم 1 برد برای تیم آث‌میلان و 1 برد برای تیم تاتنهام شده است و بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز چهار‌شنبه سخت است و همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد. لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده تاتنهام و آث‌میلان 17 اسفند 1401 ؟

ساعت بازی دو تیم تاتنهام و آث‌میلان  نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

 

iptv