پخش زنده بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن 17 اسفند 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن 17 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن 17 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن 17 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن را روز چهارشنبه به تاریخ 17 اسفند (8 مارس 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن در سری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023، دو تیم بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیش بینی پخش زنده بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن 

تیم بایرن مونیخ که بیشتر به‌صورت کوتاه بایرن شناخته می‌شود، باشگاه فوتبال حرفه‌ای آلمانی است که در مونیخ پایتخت ایالت باواریا قرار دارد و سالانه در بوندس‌لیگا به رقابت می‌پردازد. بایرن مونیخ با کسب ۳۲ قهرمانی بوندس‌لیگا، ۲۰ قهرمانی در جام حذفی آلمان، ۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی در سوپرجام اروپا موفق‌ترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال در آلمان و یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال جهان به‌شمار می‌رود. تیم بایرن مونیخ در بازی گذشته خود، مقابل تیم اشتوتگارت قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 4  برد و 1 باخت به ‌‌دست آورده است. تیم پاریسن ژرمن که به اختصار پی‌اس‌جی یا پاریس اس‌جی شناخته شده‌است، یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در لیگ ۱ فرانسه است که در شهر پاریس در کشور فرانسه قرار دارد. این باشگاه در سال ۱۹۷۰ تأسیس شده‌است. پاریس سن ژرمن به‌طور سنتی لباس آبی و قرمز بر تن می‌کند.

 تیم پاریسن ژرمن در بازی گذشته خود، مقابل تیم نانت قرار گرفت و بازی را با نتیجه 4 بر 2 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3 برد و 2 باخت به ‌‌دست آورده است. این دو تیم، 4 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل آن هم 1 برد برای تیم پاریسن ژرمن و 4 برد برای تیم بایرن مونیخ ثبت شده است و بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز چهار‌شنبه به نفع بایرن مونیخ تمام شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد. لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن 17 اسفند 1401 ؟

ساعت بازی دو تیم بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.