پخش زنده چلسی و دورتموند 16 اسفند 1401

پخش زنده چلسی و دورتموند

در این صفحه لینک پخش زنده چلسی و دورتموند 16 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده چلسی و دورتموند 16 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم چلسی و دورتموند را روز سه‌شنبه به تاریخ 16 اسفند (7 مارس 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار چلسی و دورتموند برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته چلسی و دورتموند در سری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023، دو تیم چلسی و دورتموند در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیش بینی بازی چلسی و دورتموند

تیم چلسی، یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است که در سال ۱۹۰۵ در غرب لندن بنا نهاده شد. چلسی شش دوره قهرمان لیگ برتر انگلستان شده‌است و همچنین هشت قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان و پنج قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد. این تیم در مسابقات اروپایی نیز توانسته‌است دو قهرمانی در جام در جام اروپا، دو قهرمانی در سوپر جام اروپا، دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورد.تیم چلسی در بازی گذشته خود، مقابل تیم لیدز قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 1  برد، 3 باخت و 1 مساوی به ‌‌دست آورده است.

تیم بروسیا دورتموند یک باشگاه فوتبال آلمانی است که در شهر دورتموند قرار دارد. این باشگاه در بوندس‌لیگا بازی می‌کند و تاکنون ۸ بار قهرمان بوندس‌لیگا، ۱ بار قهرمان جام در جام اروپا و ۱ بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۷ و ۱ بار قهرمانی جام بین قاره‌ای فوتبال را در کارنامه خود  دارد. تیم دورتموند در بازی گذشته خود، مقابل تیم لایپزیش قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، همواره پیروز میدان بوده است. این دو تیم، تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل آن هم 1 برد برای تیم دورتموند ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز سه‌شنبه به نفع دورتموند تمام شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان لینک پخش زنده چلسی و دورتموند 16 اسفند 1401 ?

ساعت بازی دو تیم چلسی و دورتموند نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

iptv