پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و تراکتور

پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و تراکتور

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و تراکتور را دوشنبه شب به تاریخ 14 شهریور (5 سپتامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار آلومینیوم و تراکتور برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

لینک پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و تراکتور

لینک پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و تراکتور

نگاهی بر بازی های گذشته آلومینیوم اراک و تراکتور  در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته پنجم لیگ برتر 02-1401، دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور به مصاف یکدیگر می روند. در این بازی تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام، میزبان تیم آلومینیوم اراک است.عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد.تیم تراکتور طی چهار بازی که تا کنون داشته است، 2 باخت و 2 مساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است و با تفاضل منفی دو گل و کسب 2  امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفته است. تیم تراکتور شاید در این بازی ها نتایج خوبی به دست نیاورده است، اما در مجموع خوب تقویت شده و از کادر فنی خوبی برخوردار می باشد،

تیم آلومینیوم اراک هم در چهار بازی گذشته، یک برد، یک مساوی و دو باخت داشته است و با تفاضل منفی یک گل و کسب 4 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته است.جالب است بدانید که، آلومینیوم اراک در شرایطی به استقبال دیدار تراکتور می ‌رود که امیدوار است طبق روال گذشته و برای سومین فصل پیاپی، نتیجه قابل قبولی در برابر این تیم به دست بیاورد.در این مسابقه، بازیکنانی مثل محمود قائد رحمتی که سابقه گلزنی  در برابر تراکتور را برعهده داشته، حضور دارد و می تواند لحظات حساسی را برای تیم تراکتور به بار آورد.بازی امروز در واقع یکی از هیجان انگیزترین رقابت های این هفته برای طرفداران هر دو تیم به شمار آید. چرا که هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، وضعیت بهتری را برای خود در لیگ برتر رقم بزنند.

زمان پخش بازی آلومینیوم اراک و تراکتور چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم آلومینیوم و تراکتور  نیز ساعت 19:00 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید دوشنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.