پخش زنده بازی پرسپولیس و هوادار

پخش زنده بازی پرسپولیس و هوادار

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان پخش زنده بازی پرسپولیس و هوادار را دو شنبه شب به تاریخ 14 شهریور (5  سپتامبر 2022) از پخش زنده شبکه سوم 3  فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و هوادار  برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و هوادار

پخش زنده بازی پرسپولیس و هوادار

نگاهی بر بازی های گذشته پرسپولیس و هوادار در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته پنجم لیگ برتر 02-1401، دو تیم پرسپولیس  و هوادار در ورزشگاه کوچکتر شهر تهران با عنوان دستگردی به مصاف یکدیگر می روند.  در نتیجه این بازی به میزبانی تیم هوادار برگزار می شود و به دلیل کوچک بودن ورزشگاه، بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و هواداران پرسپولیس نمی توانند برای تشویق این بازی به ورزشگاه بروند.

عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد.تیم پرسپولیس طی چهار بازی که تا کنون داشته است، 2 نتیجه برد و 2 مساوی را از آن خود کرده است و با تفاضل گل 3 و کسب 8 امتیاز در جایگاه اول جدول قرار گرفته است.این تیم بر خلاف فصل گذشته عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده و تا کنون گلی دریافت نکرده است.

تیم هوادار هم در چهار بازی گذشته، یک برد، یک باخت و دو مساوی داشته است و با تفاضل گل صفر و کسب 5 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است و در مجموع تیم هوادار با وجود بازی با 3 دفاع خطی با دو گل خورده در 4 هفته سپری شده نمایش خوبی در فاز دفاعی داشته است.این تیم در هفته گذشته در برابر تراکتور تبریز بازی خوبی را ارائه داد و با کسب یک امتیاز از این بازی، با روحیه خوب و آمادگی کامل در برابر تیم پرسپولیس حاضر می شود. از این رو بازیکنان تیم هوادار تمام تلاش خود را می کنند تا یک بازی خوب ارائه کنند.بازی امروز در واقع یکی از هیجان انگیزترین رقابت های این هفته برای طرفداران هر دو تیم به شمار آید و چرا که هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، وضعیت بهتری را برای خود در لیگ رقم بزنند.

زمان پخش زنده بازی پرسپولیس و هوادار چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و هوادار نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید دو شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.