پخش زنده ایران و فلسطین 24 دی 1402

پخش زنده ایران و فلسطین 24 دی 1402

در این صفحه لینک پخش زنده ایران و فلسطین 24 دی 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ایران و فلسطین 24 دی 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی ایران و فلسطین را روز یک‌شنبه به تاریخ 24 دی (14 ژانویه 2024) در ساعت 21:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های آسیا، این بار بین دو تیم ملی ایران و فلسطین برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

آشنایی با دو تیم ملی ایران و فلسطین

پخش زنده ایران و فلسطین 24 دی 1402
پخش زنده ایران و فلسطین 24 دی 1402

دو تیم ملی فوتبال ایران و فلسطین در گروه C جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از بازی‌ها در مرحله گروهی با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات همگروه شده است و کار دشواری برای صدرنشینی در آن نخواهد داشت.

ایران به دنبال چهارمین عنوان قهرمانی است  و فلسطین هم تمام تلاش خود را می‌کند تا این بازی‌ها را با برد آغاز کند.

فلسطین تابه حال نتوانسته، در جام ملت‌های آسیا به پیروزی دست پیدا کند. این تیم در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ با ۲ تساوی و ۴ شکست و بدون برد رقابت‌ها را ترک کرد  این سومین حضور تیم ملی فوتبال فلسطین در این رقابت هاست. آخرین بازی ایران در جام ملت‌ها، مقابل ویتنام بود که با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

البته لازم به ذکر است، ایران در ۲۰ بازی اخیر خود در مرحله گروهی شکست نخورده است و موفق شده تا در کارنامه  خود ۱۵ برد و ۵ تساوی ثبت کند و آخرین باری که تیم ایران در بازی افتتاحیه این رقابت‌ها شکست خوردد، مقابل تیم عراق در سال ۱۹۹۶ با نتیجه 2 بر 1 بود.

نگاهی به وضعیت تیم ایران  

پخش زنده ایران و فلسطین 24 دی 1402
پخش زنده ایران و فلسطین 24 دی 1402

شاگردان امیر قلعه نویی که با هدایت این مربی در ۱۳ مسابقه قبل، ۱۱ برد و دو تساوی را ثبت کرده‌اند و در واقع این آمار نشان می دهد که یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در این دوره محسوب می‌شوند.

اولین مسابقه ایران در این تورنمنت شاید به نظر ساده باشد، اما اگر با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چندان هم راحت نیست.

 سفیدپوشان کشورمان تاکنون 5 مسابقه با تیم فلسطین داشته‌اند. در این 5 بازی، ۳ برد و 2 تساوی کسب کرده‌اند که البته ۲ برد از ۳ پیروزی ایران در ورزشگاه آزادی رقم خورده، سختی کار قلعه نویی و شاگردانش تا حدودی مشخص می‌شود.  از آخرین بازی دو تیم هم پنج سال می‌گذرد که با نتیجه تساوی تک گل زده تمام شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای بازی با فلسطین عبارتند از:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، محمد محبی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی

نگاهی به وضعیت تیم فلسطین 

 بازیکنان فلسطین هم در بازی‌های تدارکاتی پیش از جام ملت‌ها، عملکرد خوبی از خود نشان دادند. این تیم هفته قبل عربستان را با تساوی متوقف کرد. این تیم در خط دفاعی عملکرد جالبی داشته و در 9 بازی اخیر خود تنها چهار گل دریافت کرده است.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا عبدالرحمن جاسم قطری قضاوت تیم‌های ایران و فلسطین را برعهده دارد. این داور ۳۶ ساله سابقه قضاوت در جام جهانی را هم دارد.

زمان پخش بازی تیم‌های ایران و فلسطین چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی ایران و فلسطین ساعت 21:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV