پخش زنده ایران ترکمنستان 7 فروردین 1403

پخش زنده ایران ترکمنستان 7 فروردین 1403

پخش زنده ایران ترکمنستان 7 فروردین 1403 به صورت رایگان در این صفحه و با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است.

دیدار دو تیم ایران و ترکمنستان در ساعت 18.30 دقیقه به وقت ایران در استادیم عشق آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد. علاقمندان برای تماشای با کیفیت این دیدار حساس می توانند بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنند.

تماشای بازی ایران ترکمنستان

پخش زنده بازی

یوزهای فوتبال آسیا در گروه E مقدماتی جام‌جهانی با تیم‌های ازبکستان، ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم‌گروه‌اند که ۳ بازی اخیر را با پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ، تساوی ۲ بر ۲ برابر ازبکستان و برد ۵ گله مقابل ترکمنستان پشت سر گذاشته‌اند و در حال‌ حاضر با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبک‌ها صدرنشین گروه‌شان هستند. ترکمنستان هم با یک مساوی، ۲ باخت و یک امتیاز قعرنشین است.

شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته در ورزشگاه آزادی با ۵ گل ترکمنستان را در هم کوبیدند و در صورت پیروزی در مسابقه امروز به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ صعود خواهند کرد.

به گزارش سایت سلام نیوز ترکمنستان ، «مرگن اورازوف» سرمربی تیم ملی ترکمنستان تصمیم گرفت تا در دیدار برگشت برابر ایران، ۵ بازیکن جدید را به اردوی این تیم دعوت کند.