تماشای فصل پنجم سریال نون خ

تماشای فصل پنجم سریال نون خ

تماشای فصل پنجم سریال نون خ : بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار زمان تماشای پخش فصل پنجم سریال نون خ از قاب شبکه اول سیما فرا رسید. تاکنون 4 فصل از سریال نون خ پخش شده است و هر بار با موضوعاتی جدید، برخی از مشکلات جامعه را به صورتی طنزگونه مورد هدف قرار داده است.

تماشای فصل 5 نون خ

قسمت اول نون خ 5

قسمت دوم نون خ 5

قسمت سوم نون خ5

 به قطع فصل جدید این سریال طنز و در عین حال اجتماعی، هم‌چون فصل‌های گذشته‌اش بسیار جذاب و پربازدید است و مخاطبان زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. فصل پنجم سریال نون خ این بار به دیگر شهرهای ایران سفر می‌کند و همین امر باعث شده تا از قالب تکراری بودن خارج شده و حرف‌هایی تازه برای گفتن داشته باشد.

به همین دلیل در این مقاله از سایت فام، می‌خواهیم شما را با جزئیات سریال نون خ و عوامل آن بیشتر آشنا کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با سریال نون خ 5

تماشای فصل پنجم سریال نون خ
تماشای فصل پنجم سریال نون خ

فصل پنجم سریال نون خ، به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی از دیگر سریال‌های ماه مبارک رمضان در سال 1403 است. این سریال در 25 قسمت تهیه و تولید شده است و در شهرهای مختلفی از ایران نظیر تهران، چابهار، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان تصویربرداری شده است.

این سریال پیام‌های خلاقی زیادی برای مخاطبانش به‌همراه داشته است و به محورهایی همچون محیط‌زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام مختلف ایران توجه ویژه داشته است.

در حقیقت این فصل از سریال نون خ، قصه‌های مختلف از سه شهر مختلف ایران را روایت می‌کند و همین امر باعث شده تا این فصل از سریال هم، هم چون فصل‌های گذشته که به موضوعاتی نظیر تورم، گرانی‌ها، حاشیه‌های فوتبال، اختلاس، روابط بین‌الملل و غیره پرداخته و به مزاج بینندگان شیرین باشد. اما آنچه بین تمام فصل‌ها مشترک است، پرداختن به مشکلات خانواده شاد و خونگرم نور الدین خانزاده است.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و … از جمله بازیگران فصل 5 سریال نون خ هستند.

علت موفقیت سریال نون خ

تماشای فصل پنجم سریال نون خ
تماشای فصل پنجم سریال نون خ

همان طور که می‌دانیم، نون خ سریالی موفق از آب درآمد، طوری که فصل‌های آن بنابر درخواست مردم ساخته شده و هر بار بر شمار مخاطبانش افزوده شده است.

  • اگر بخواهیم درباره علت موفقیت این سریال بیشتر بدانیم باید دقت بیشتری به نقش اول آن که بر دوش سعید آقاخانی است، داشته باشیم. سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده، به خوبی توانسته نقش یک پدر ایرانی، مهربان، دلسوز و یک مرد واقعی را به تصویر کشیده است.
  • البته از موسیقی محلی کردی که در طول سریال پخش می شود و تصاویر زیبای طبیعت کردستان هم نمی‌توان ساده گذشت.
  • از دیگر ویژگی‌های سریال نون خ حضور بازیگران بومی و تازه کاری است که چهره آن‌ها در صدا و سیما کمتر دیده شده است. در نتیجه مخاطبان با شخصیت‌های داستان بیشتر اخت گرفته و می‌توانند تصویر جدیدی از آن‌ها در ذهن‌شان بسازند. البته در هر فصل از سریال، علاوه بر بازیگران اصلی، شخصیت‌هایی به عنوان مهمان به مجموعه اضافه شده یا حذف می‌شوند.
  • فیلمنامه جذاب، سرشار از طنازی و شوخی‌های سالم هم مزید بر علت شده تا این مجموعه در دل و جان مخاطبان جا باز کند و پیر و جوانش را عاشق خودش کند. به گونه‌ای که مفاهیم و پیام‌های مورد نظر خود را با لحن و زبانی شیرین و جذاب با بینندگان در میان گذاشته و آنها را به تماشای ادامه سریال مشتاق و علاقه‌مند کنند.
  • علاوه بر موارد گفته شده، در این سریال آموزه‌های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، در قالب زندگی تک ‌تک آدم‌ها و داستان‌های سریال به خوبی قابل مشاهده است و همین امر باعث شده تا مخاطبان خود را از سریال جدا ندانند و در تمامی قسمت‌ها با آن همراه شوند.

زمان پخش فصل پنجم سریال نون خ

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، قرار است سریال نون خ 5 ، از تاریخ 15 فروردین 1403 (بعد از شب‌های قدر) هر شب از شبکه اول سیما حوالی ساعت 22:15 پخش شود

حال اگر موفق به تماشای مجموعه نون خ 5 در این ساعت مقرر  نشدید، ساعت 15:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال نون خ 5 از شبکه یک است، می‌توانید بازپخش آن را دنبال کنید. در صورت عدم دسترسی به تلویزیون هم، این امکان برای شما وجود دارد تا این مجموعه پرمخاطب را از طریق پخش زنده شبکه 1 سیما از سایت فام به نشانی www.fam.ir مشاهده کنید و یا برای مشاهده دیگر فصل‌ها و قسمت های پخش شده فصل پنجم آن، به بخش فیلم و سریال سایت فام مراجعه کنید.