قسمت چهارم نون خ 5 رایگان

قسمت چهارم نون خ 5 رایگان

سریال نون خ از آن دسته سریال‌های ماندگار و دوست‌داشتنی است که تا مدت‌ها دیالوگ‌های آن نقل مجالس می‌شود، صحنه‌های جذابش میان پیر و جوان رد و بدل می‌شود و با دیدن آن هر بار لب‌های‌شان به خنده باز خواهد شد.

از سال 1398 تا 1402 شاهد پخش چهار فصل از این سریال جذاب بوده‌ایم و هم اکنون هم فصل پنجم سریال نون خ از طریق آنتن شبکه یک سیما در حال پخش است. فصل پنجم سریال نون خ یک مجموعه 25 قسمتی است که اولین قسمت آن، از روز 15 فروردین ماه سال 1403، بعد از شب‌های قدر پخش شده است.

تاکنون 4 قسمت از این سریال بر روی آنتن شبکه 1 رفته است. چنان‌چه موفق به تماشای این سریال نشده‌اید می‌توانید قسمت چهارم نون خ 5 و دیگر قسمت‌ها و فصل‌های آن را به صورت رایگان از طریق سایت فام تماشا کنید. برای آشنایی بیشتر با این سریال تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آن‌چه باید درباره سریال نون خ بدانید.

قسمت چهارم نون خ 5 رایگان
قسمت چهارم نون خ 5 رایگان

سریال نون خ مجموعه‌ای کمدی، خانوادگی، درام و اجتماعی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی است که برای شبکه یک سیما آماده شده است.

چهار فصل از سریال نون خ در نوروز سال‌های  1398، 1399، 1400 و 1402 پخش شده است و فصل پنجم آن هم در ماه مبارک رمضان سال 1403 بر روی آنتن شبکه یک سیما در حال پخش است.

ناگفته نماند این سریال 25 قسمتی، در ادامه فصل‌های قبلی به مسائل و مشکلات خانواده نورالدین خانزاده می‌پردازد و در واقع نام سریال هم برگرفته از مخفف نام نقش اصلی آن، نورالدین خانزاده است.

در مجموعه «نون خ 5»، نورالدین خانزاده باید مسائل و مشکلات زیادی را پشت سر بگذارد، بخشی از این مشکلات مربوط به مسائل خانوادگی است و برخی دیگر مربوط به مسائل ده و اهالی آنجاست. وی در تلاش است تا در این فصل از سریال با کمک دوستان و  خانواده، مشکلات روستا را حل کند و صلح و آرامش را به دیار سرسبز خود از خطه زیبای کردستان بازگرداند.

جالب این جاست که نورالدین خانزاده در فصل 5 این مجموعه، پا را فراتر از روستای خود گذاشته و به برخی از شهرهای کشورمان مانند تهران، چابهار، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان سری زده است. بنابراین در این فصل از سریال باید منتظر لوکشین‌های متنوع، شخصیت‌های جدید، لهجه‌های دلنشین و ….  باشیم. حتی در این فصل، از بازیگران بومی خود سیستان و بلوچستان هم استفاده کرده است.

در فصل پنجم هم، مانند فصل‌های گذشته به مسائل روز جامعه نظیر تورم، گرانی و غیره اشاره کرده است، اما محور اصلی داستان سریال حول مسائلی چون محیط زیست، میراث فرهنگی، مسائل قومیت‌ها و اتحاد آن‌ها می‌چرخد.

آنچه در چند قسمت‌های ابتدایی سریال «نون خ 5» گذشت.

قسمت چهارم نون خ 5 رایگان
قسمت چهارم نون خ 5 رایگان

آنچه در چند قسمت ابتدایی سریال نون خ 5 مشاهده کرده ایم بدین شرح است.

خاندان نورالدین به سمت کرمان، برای شرکت در یک نمایشگاه صنایع ‌دستی در حال حرکت هستند و برای رسیدن به مقصد، سوار بر مینی‌بوسی شده‌اند که روناک راننده آن است. در این فصل، سلمان هم به مراد دلش رسیده است و با دختر نورالدین ازدواج کرده است و در واقع این سفر، به نوعی برای آن‌ها ماه عسل حساب می‌شود، اما انگار این زوج جوان با هم سازگاری ندارند و یکسره اوقاتشان به بحث و دعوا می گذرد.

خلیل و مهیار هم بر سر فروختن پرنده شاهین به اختلاف خورده‌اند و بحث و جدال‌های آن‌ها بخشی از داستان این چند قسمت را به خود اختصاص داده است.

تاکنون سریال با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، پاشا جمالی، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و … شروع شده است. البته بخش مهمی از ماجراها پیرامون شخصیت‌های خلیل و سلمان و نورالدین پیش می‌رود و سایرین هنوز حضور چشم‌گیری ندارند.

نگاهی به زمان پخش سریال «نون خ 5»

 پس از پایان پخش زیر خاکی 4، سریال نون خ 5 بر روی آنتن شبکه یک سیما رفت، این مجموعه طنز هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما منتشر شد؛ سریال تلویزیونی نون خ 5 از چهارشنبه 15 فروردین‌ ماه 1403، بعد از شب‌های قدر از شبکه یک سیما پخش می گردد؛ شما می‌توانید این سریال را به صورت رایگان و با کیفیت عالی از سایت فام به نشانی www.fam.ir تماشا کنید.

حتی در صورت عدم دسترسی به تلویزیون، می توانید این سریال را در زمان پخش، تنها با داشتن یک وسیله هوشمند  نظیر گوشی هوشمند، تبلت و لب‌تاپ و یک اینترنت همراه، از پخش زنده شبکه یک از سایت فام دنبال کنید.