پخش زنده الهلال و الاتحاد 15 اسفند 1402

پخش زنده الهلال و الاتحاد 15 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده الهلال و الاتحاد 15 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده الهلال و الاتحاد 15 اسفند 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  الهلال و الاتحاد  را روز سه‌شنبه به تاریخ 15 اسفند ( 5 مارس 2024) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار الهلال و الاتحاد برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته الهلال و الاتحاد در سری دیدارهای گذشته

پخش زنده الهلال و الاتحاد 15 اسفند 1402
پخش زنده الهلال و الاتحاد 15 اسفند 1402

در این هفته از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2024-2023، دو تیم الهلال و الاتحاد، به مصاف یکدیگر می‌روند. بازی تیم‌های الهلال و الاتحاد عربستان در چارچوب بازی های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌شود.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم الهلال، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، همواره پیروز میدان بوده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، مقابل تیم الاتحاد قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه برد 3 بر 1 پیروز میدان شود.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم الاتحاد نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر عربستان، مقابل تیم الهلال قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 3 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

پخش زنده الهلال و الاتحاد 15 اسفند 1402
پخش زنده الهلال و الاتحاد 15 اسفند 1402

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، تیم الهلال 4 بار پیروز میدان بوده است و 1 بار هم نتیجه مساوی را کسب کرده است. با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز سه‌شنبه، به نفع تیم الهلال تمام شود،  اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

 جالب است بدانید، نام کریم بنزما در فهرست بازیکنان خارجی الاتحاد برای دیدار با الهلال در لیگ‌ قهرمانان آسیا قرار نگرفت. این بازیکن به خاطر آسیب‌دیدگی این دیدار را از دست داد.

کولیبالی، نوس، ساوویچ، مالکوم و میتروویچ پنج بازیکن خارجی الهلال در این بازی‌اند. این در حالی است که عبدالرزاق حمدالله، احمد حجازی، فابینیو، رومارینیو و کانته هم پنج بازیکن خارجی الاتحاد اعلام شده‌اند تا کریم بنزما رسما این بازی را از دست داده باشد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم الهلال و الاتحاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال الهلال و الاتحاد چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم الهلال و الاتحاد نیز ساعت 21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV