پخش زنده پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران 14 اسفند 1402

پخش زنده پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران 14 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران 14 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران 14 اسفند 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی جام حذفی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران را روز دوشنبه به تاریخ 14 اسفند (4 مارس 2023) در ساعت 20:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام حذفی، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران در سری دیدارهای گذشته

پخش زنده پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران 14 اسفند 1402
پخش زنده پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران 14 اسفند 1402

در این بازی از سری بازی‌های جام حذفی فوتبال، دو تیم پرسپولیس و نفت و گاز گچساران می‌رود، در ورزشگاه  آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم نفت و گاز گچساران، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 2 برد، 1 باخت و 2 نتیجه مساوی کسب کرده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ آزادگان، مقابل تیم فجر سپاسی قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 1 بر صفر به تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پرسپولیس نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی  به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم ذوب آهن قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی مقابل حریف لیگ یکی خود قرار می‌گیرند که از هفته قبل و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شان از بازیکنان جدیدش هم استفاده می‌کنند. ستاره‌هایی که بدون شک در این بازی فرصت خوبی دارند تا از همان ابتدا به زمین بروند و توانایی خودشان را به هواداران نشان بدهند.

پخش زنده پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران 14 اسفند 1402
پخش زنده پرسپولیس و نفت‌ و گاز گچساران 14 اسفند 1402

این مسابقه همچنین اولین تقابل اوسمار با هواداران پرسپولیس هم محسوب می‌شود. این مربی تا به حال و در ۳ مسابقه‌ای که سرخ‌ها را به عنوان سرمربی هدایت کرده، مقابل هواداران خودی در ورزشگاه آزادی به میدان نرفته و فردا برای اولین بار این اتفاق عملی خواهد شد.

تیم نفت و گاز گچساران فعلا در رده ششم جدول لیگ یک حضور دارد.این تیم مربیگری هدایت پیروز قربانی (مدافع سابق استقلال) تا اینجا موفق شده‌ ۲۴ بار دروازه حریفان را باز کند و تنها ۱۳ گل دریافت کند. تفاضل گل مثبت ۱۱ و کسب ۳۲ امتیاز در پایان هفته بیست و یکم برای شاگردان پیروز قربانی این هشدار را برای تیم اوسمار در پی خواهد داشت که خط دفاعی تیم پرسپولیس به احتمال زیاد روز سختی را پیش رو خواهد داشت. همچنین از طرفی بازیکنان خط حمله پرسپولیس نیز قطعاً کار راحتی روبروی تیم نفت و گاز گچساران نخواهند داشت.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و نفت و گاز گچساران نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV