پخش زنده استقلال و ملوان بندر انزلی 1 اسفند 1401

پخش زنده استقلال و ملوان بندر انزلی 1 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده استقلال و ملوان بندر انزلی 1 اسفند 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده استقلال و ملوان بندر انزلی 1 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم استقلال و ملوان بندر انزلی را روز دوشنبه به تاریخ 1 اسفند (20 فوریه 2023) در ساعت 15 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم استقلال و ملوان بندر انزلی برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته استقلال و ملوان بندر انزلی جام حذفی

در مرحله دوم مسابقات یا دور یک هشتم نهایی جام حذفی 02-1401، دو تیم استقلال و ملوان بندر انزلی در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. در مرحله اول، تیم استقلال در مصاف با تیم تراکتور موفق به پیروزی شد. تیم ملوان بندر انزلی هم با تیم نفت مسجد سلیمان بازی داشت و در نهایت به پیروزی رسید. نتیجه این دو بازی باعث شد تا در روز دوشنبه تیم‌های استقلال و ملوان بندر انزلی در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. تیم استقلال در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 4 برد و 1 باخت به دست آورد. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم پیکان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف برد. تیم استقلال در حال حاضر با 39 امتیاز در جایگاه سوم جدول از سری مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است. تیم ملوان بندر انزلی در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت به دست آورد. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم گل‌گهرسیرجان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد. تیم ملوان بندر انزلی، در حال حاضر با 22 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول از سری مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است.

پخش زنده استقلال و ملوان بندر انزلی 1 اسفند 1401
پخش زنده استقلال و ملوان بندر انزلی 1 اسفند 1401

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم که 3 برد برای تیم استقلال و دو نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج به دست آمده، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز دوشنبه به نفع تیم استقلال تمام شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی است و در نتیجه احتمال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در دومین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده استقلال و ملوان بندر انزلی 1 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم استقلال و ملوان بندر انزلی نیز ساعت 15:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV