پخش زنده هوادار و مس ‌رفسنجان 1 اسفند 1401

پخش زنده هوادار و مس ‌رفسنجان 1 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده هوادار و مس ‌رفسنجان 1 اسفند 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده هوادار و مس ‌رفسنجان 1 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هوادار و مس ‌رفسنجان را روز دوشنبه به تاریخ 1 اسفند (20 فوریه 2023) در ساعت 15 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام حذفی ایران 02-1401، این بار بین دو تیم هوادار و مس ‌رفسنجان برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته هوادار و مس ‌رفسنجان در جام حذفی

در مرحله دوم مسابقات یا دور یک هشتم نهایی جام حذفی 02-1401، دو تیم هوادار و مس ‌رفسنجان در استادیوم شهید دستگردی به مصاف یکدیگر می‌روند. در مرحله اول، تیم مس‌ رفسنجان در مصاف با ذوب آهن موفق به پیروزی شد. تیم هوادار هم با تیم چادرملواردکان بازی داشت و در نهایت به پیروزی رسید. نتیجه این دو بازی باعث شد تا در روز دوشنبه تیم‌های مس‌ رفسنجان و هوادار در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. تیم مس ‌رفسنجان در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 1 برد، 3 مساوی و 1 باخت به دست آورد. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم فولاد قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف برد. تیم مس ‌‌رفسنجان در حال حاضر با 28 امتیاز در جایگاه هفتم جدول از سری مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است. تیم هوادار در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت به دست آورد. این تیم در بازی آخرش مقابل تیم پرسپولیس قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد. تیم هوادار در حال حاضر با 25 امتیاز در جایگاه هشتم جدول از سری مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است.

پخش زنده هوادار و مس ‌رفسنجان 1 اسفند 1401
پخش زنده هوادار و مس ‌رفسنجان 1 اسفند 1401

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم که 3 برد برای تیم مس‌ رفسنجان و دو نتیجه مساوی ثبت شده است. با توجه به نتایج به دست آمده، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز دوشنبه به نفع تیم مس‌ رفسنجان تمام شود. اما بازیکنان تیم هوادار هم با آمادگی کامل رو در روی مس‌ رفسنجان قرار گرفته‌اند و همین امر کار را برای شاگردان محمد ربیعی سخت‌تر کرده است. بنابراین این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در واقع بازیکنان در تلاش هستند تا در دومین دور از مسابقات، حذف نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده هوادار و مس ‌رفسنجان 1 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم هوادار و مس ‌رفسنجان نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید، روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV