پخش زنده آث میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

پخش زنده آث میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده آث میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401 با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آث میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و  لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آث‌میلان و تاتنهام را روز سه‌شنبه به تاریخ 25 بهمن (14 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار آث‌میلان و تاتنهام برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آث‌میلان و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا

در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2023، دو تیم آث‌میلان و تاتنهام در ورزشگاه زیبا و قدیمی سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم تاتنهام یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در لیگ برتر انگلستان رقابت می‌کند. این باشگاه از منطقه تاتنهام در شمال شهر لندن، در کشور انگلستان است. این تیم در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. تیم تاتنهام در بازی گذشته خود، مقابل تیم لسترسیتی قرار گرفت و بازی با نتیجه پرگل 4 بر 1 به نفع تیم حریف خاتمه یافت و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3  برد و2  باخت را به ‌‌دست آورده است. تیم آث‌میلان باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در شهر میلان ایتالیا پایه‌گذاری شده‌است. این تیم در حال حاضر در رده پنجم جدول مسابقات سری آ ایتالیا قرار گرفته است. تیم آث‌میلان در بازی گذشته خود، مقابل تیم تورینو قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 1  برد و4  باخت را به ‌‌دست آورده است.

پخش زنده آث میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401
پخش زنده آث میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

این دو تیم، هفت سال پیش در یک دیدار دوستانه مقابل یکدیگر قرار گرفتند و بازی هم با نتجه 2 بر 0 به نفع تیم تاتنهام تمام شد. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز سه‌شنبه بسیار سخت است و همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. این بازی هم پنجمین تقابل رسمی دو تیم خواهد بود. نماینده انگلیس در چهار تقابل قبلی، هیچ شکستی متحمل نشد (۲ برد و ۲ تساوی) تاتنهام قبلا سه بار در قالب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در جوزپه مه آتزا بازی کرده است که یک برد مقابل میلان و ۲ شکست مقابل اینتر، نتیجه این بازی ها بوده است. البته این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف شوند و همین امر باعث شده تا، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آث میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم آث‌میلان و تاتنهام نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV