پخش زنده بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن 25 بهمن 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن 25 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن 25 بهمن 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن 25 بهمن 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن را روز سه‌شنبه به تاریخ 25 بهمن (14 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2023، دو تیم بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم بایرن مونیخ، باشگاه فوتبال حرفه‌ای آلمانی است که در مونیخ پایتخت ایالت باواریا قرار دارد و سالانه در بوندس‌لیگا به رقابت می‌پردازد. این تیم در حال حاضر در صدر جدول بوندس‌لیگا قرار گرفته است. تیم بایرن مونیخ در بازی گذشته خود، مقابل تیم بوخوم قرار گرفت و بازی با نتیجه پرگل 3 بر 0 به نفع این تیم خاتمه یافت و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3  برد و2  مساوی را به ‌‌دست آورده است. تیم پاری سن ژرمن یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در لیگ ۱ فرانسه است که در شهر پاریس در کشور فرانسه قرار دارد. این تیم در حال حاضر در صدر جدول مسابقات لیگ یک فرانسه قرار گرفته است. تیم پاری سن ژرمن در بازی گذشته خود، مقابل تیم موناکو قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2  برد، 2 باخت و 1 مساوی را به ‌‌دست آورده است. حاصل چهار تقابل آخر این دو تیم مقابل یکدیگر 3 برد برای تیم بایرن مونیخ و 1 برد برای تیم پاریسن ژرمن بوده است.

پخش زنده بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن 25 بهمن 1401
پخش زنده بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن 25 بهمن 1401

 بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز سه‌شنبه به نفع تیم بایرن مونیخ است و همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. از نکات مهم این لیست می توان به بازگشت زوج امباپه و مسی به جمع بازیکنان پاری سن ژرمن اشاره کرد. احتمال حضور لیونل مسی زیاد است اما در مورد امباپه ممکن است، بازی رفت را از دست بدهد. حال پاری سن ژرمن می تواند با خط حمله متشکل از امباپه، مسی و نیمار به رقابت با بایرن مونیخ بپردازد. این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف شوند و همین امر باعث شده تا، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن 25 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV