پخش زنده آث میلان و بولونیا 30 مرداد 1402

پخش زنده آث میلان و بولونیا 30 مرداد 1402

در این صفحه لینک پخش زنده آث میلان و بولونیا 30 مرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آث میلان و بولونیا 30 مرداد 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی سری آ ایتالیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آث میلان و بولونیا را روز دو‌شنبه به تاریخ 30 مرداد (21 آگوست 2023) در ساعت 22:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار آث میلان و بولونیا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آث میلان و بولونیا در سری دیدارهای سری آ ایتالیا

در هفته اول، از مسابقات سری آ ایتالیا 2024-2023، دو تیم آث میلان و بولونیا، به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده آث میلان و بولونیا 30 مرداد 1402
پخش زنده آث میلان و بولونیا 30 مرداد 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد. 

تیم آث میلان، طی 5 بازی اخیر خود که انجام داده است، تاکنون 2 باخت، 2 نتیجه مساوی و 1 برد به دست آورده است. تیم آث میلان در بازی گذشته خود، طی یک مسابقه دوستانه، مقابل تیم نوارا قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 4 بر 2، از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم بولونیا نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد و 2 باخت به‌ دست آورده است. تیم بولونیا در بازی گذشته خود، طی مسابقه جام حذفی ایتالیا، مقابل تیم چزنا قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را، با یکدیگر را بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که در این بازی‌ها، تیم آث میلان ، 3 بار پیروز میدان بوده است و 2 بار هم برای هر دو تیم، نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، نتیجه این بازی پیش بینی می‌شود که به نفع تیم آث میلان تمام شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

جالب است بدانید، آزمون در آستانه انتقال به تیم آث میلان قرار گرفته است. در همین دو هفته پیش هم، در رابطه با حضور مهدی طارمی در این تیم، صحبت‌هایی شده بود، اما عدم توافق روسونری با پورتو باعث شد که آن‌ها از این انتقال دست بکشند. این نقل و انتقال بازیکنان ، هم برای آزمون و هم فوتبال ایران، بسیار جذاب خواهد بود.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم آث میلان و بولونیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال آث میلان و بولونیا چه ساعتی است؟               

ساعت بازی دو تیم آث میلان و بولونیا نیز ساعت 22:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دو‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV