معرفی فیلم سینمایی حمله مخفی Hidden Strike 2023+تماشا

معرفی فیلم سینمایی حمله مخفی Hidden Strike 2023

فیلم سینمایی حمله مخفی یا ضربه پنهان ( به انگلیسی Hidden Strike ) که یکی از فیلم های کمدی اکشن مورد انتظار 2023 بود ،هم اکنون از طریق سایت فام در دسترس کاربران است و بازیگر های مطرحی که در این فیلم وجود دارد بینندگان را مشتاق برای نمایش فیلم گه میدارد. البته وجود بازیگران مطرح دلیلی بر خوب بودن فیلم ها نمی باشد . این جمله را به وضوح در این فیلم میتوان درک کرد. در ادامه در فام به معرفی و بررسی فیلم حمله مخفی می پردازیم . قبل از آن میتوانید برای پخش فیلم از باکس زیر استفاده کنید.

در حقیقت این پروژه سینمایی که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود که با حضور ستارگان برجسته اکشن شرق و غرب، تولید‌کنندگان چینی و اعضای تیم فنی از انتقادات مختلف دنیا توسط کارگردان آمریکایی، اسکات وا (سازنده فیلم‌های جنون سرعت و بی‌مصرف‌ها ۴) به تصویر کشیده شد. این فیلم در سال ۲۰۱۸ تولید و تصویربرداری شد و پس از آن به طور ناگهانی از محدوده توجه‌ها خارج شد.

فیلم حمله مخفی ترکیبی ست از ژانر های مختلف؛ همان طور که انتظار داریم چاشنی طنز این فیلم با جکی چان و جدیت و قدرت و ظاهر عضلانی آن با جان سینا نمایش داده می شود. متأسفانه، این ترکیب تنها در نیمه دوم فیلم به صورت کم‌اثری به نمایش گذاشته می‌شود.بسیاری از افرادی که این فیلم را مشاهده کردند اصلا انتظار همچین اثری را نداشتند. بیشتر آنها اتفاق نظر داشتند که این فیلم صرفا برای فروش بیشتر ساخته شده تا داستان جذاب . در حقیقت اکثر اصول یک فیلم خوب در این فیلم سینمایی تقریبا رعایت نشده و یک داستان سرهم بندی شده می باشد. در ادامه به معرفی داستان این فیلم سینمایی می پردازیم.

داستان حمله مخفی

معرفی فیلم سینمایی حمله مخفی Hidden Strike 2023
معرفی فیلم سینمایی حمله مخفی Hidden Strike 2023

 

فیلم سینمایی حمله مخفی داستان دو سرباز ( با بازی جکی چان و جان سینا ) با تجربه از نیروهای ویژه را روایت می‌کند که برای انجام یک ماموریت حیاتی انتخاب می‌شوند. وظیفه‌ی آنها این است که گروهی از غیرنظامیان را در طول بزرگراه مرگ بغداد همراهی کرده و آنها را به منطقه امن سبز بغداد منتقل کنند. این جاده از خطرناک‌ترین مسیرهای دنیاست و برای این دو سرباز تجربه‌کننده چالش‌های بسیاری را به همراه دارد. آنها باید با مشکلات این مسیر مخاطبه کنند و غیرنظامیان را از این مسیر خطرناک عبور دهند.

در حقیقت به طور ساده داستان این فیلم  در هنگامی یک گروه از رهبران مسلح پالایشگاه نفت چینی در عراق را به اشغال می‌برند رخ میدهد. شرکت مالک تصمیم می‌گیرد بهترین نیروهای ویژه چینی را تحت فرماندهی لو فنگ (جکی چان) و تیم برگزیده‌اش به این ماموریت ارسال کند. ناگهان یک تفنگدار آمریکایی به نام کریس ون هورن (جان سینا) در مسیر آنها قرار می‌گیرد که دارای یک اختلاف شخصی با تروریست‌هاست. به همین دلیل، این دو جنگجوی بدخلق مجبور می‌شوند تا برای متوقف کردن یک عملیات سرقت نفتی، راهی برای ارتباط و همکاری مشترک پیدا کنند.

بازیگران

معرفی فیلم سینمایی حمله مخفی Hidden Strike 2023

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره نمودیم ، بازیگران مطرحی در این فیلم سینمایی بازی کرده اند. از بازیگران این فیلم میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جکی چان بازیگر نقش Luo Feng
  • جان سینا بازیگر نقش Chris Van Horne

این دو بازیگر اصلی این فیلم می باشند که در نقش دو مامور ظاهر می شوند.

  • Pilou Asbæk بازیگر نقش Owen Paddock
  • Zhenwei Wang بازیگر نقش Xiao Wei
  • Max Huang بازیگر نقش Non-Chinese Contractor
  • Amadeus Serafini بازیگر نقش Henry Van Horne
  • Jun Gong بازیگر نقش Haiming
  • Tim Man بازیگر نقش Knox
  • Michael Koltes بازیگر نقش Hayden
  • Lee Huang بازیگر نقش Henry’s Team Member
  • Temur Mamisashvili بازیگر نقش Paddock’s Mercenary
  • Pierre Bourdaud بازیگر نقش French Contractor

نقد و امتیاز فیلم

معرفی فیلم سینمایی حمله مخفی Hidden Strike 2023
معرفی فیلم سینمایی حمله مخفی Hidden Strike 2023

کاربرانی که این فیلم را مشاهده کردند ، به این فیلم در گوگل ۸0 درصد رضایت ثبت کردند و میتوان گفت اکثرا از این فیلم راضی بودند. از طرفی تا هنگام تایپ این مقاله حدود 12 هزار کاربر در وب سایت آی ام دی بی IMDB امتیاز 5.3 از 10 را ثبت کردند. همچنین منتقدین برای این فیلم سینمایی در سایت راتن تومتو امتیاز 25درصد از 100 درصد را ثبت نموده اند .برخی از نقد ها را مشاهده کنید:

– جنیفر گرین

اگر با سکانس‌های مبارزه‌ای دور از ذهن و دیالوگ‌های بی‌معنا خوب هستید، و تا زمانی که خیلی عمیق در شن‌های ضرب المثل پیام‌های این فیلم فرو نروید، تریلر رفاقتی در بیابان ممکن است سرگرم‌کننده باشد.

-الکس میدی

Hidden Strike به هیچ وجه به یک فیلم خوب نزدیک نیست و به سختی به عنوان یک فیلم متوسط ​​واجد شرایط است. با این حال، یک ساعت و چهل و سه دقیقه قبل از اینکه کاملاً از حافظه شما تبخیر شود، شما را سرگرم می کند.

-ایان مریر

یک تلاش پر پیچ و خم، خنده دار، عمدتاً مسطح، Hidden Strike یک اتلاف ناامیدکننده از دو ستاره فوق العاده دوست داشتنی است.

نحوه تماشای فیلم حمله مخفی

بینندگانی که به هر دلیلی تاکنون این فیلم سینمایی را مشاهده نکردند و یا قصد مشاهده دوباره این فیلم سینمایی را دارند می توانند از طریق وبسایت فام به نشانی www.fam.ir اقدام به مشاهده این فیلم کنند. برای این کار تنها کافیست بعد از ورود به سایت فام ، از بخش فیلم و سریال ، فیلم حمله مخفی را انتخاب نمایید. از طرفی کاربران میتوانند از طریق باکسی که در ابتدای مطلب قرار دارد وارد پخش مستقیم این فیلم شوید .لازم به ذکر است که بینندگان میتوانند بسته به نوع اینترنت خود ، کیفیت فیلم را در دو مدل اتوماتیک و دستی تغییر دهند تا بتوانند بدون مشکل قطعی اینترنت ، این فیلم سینمایی را مشاهده نمایند.