نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان

نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان

نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان : The Equalizer3 2023 به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های سال شناخته می شود و به دنبال سه گانه ای به همین نام ساخته شده است. در این مقاله با شما همراه هستیم تا ضمن معرفی این فیلم به شما اطلاعاتی را در مورد این فیلم به اشتراک بگذاریم که قطعا برای علاقمندان به فیلم های اکشن و ماجراجویی می تواند جذاب باشد. ساخت اولین قسمت از این سه گانه به سال 2014 باز می گردد و روایت شخصی به نام رابرت مک گال (با بازی دنزل واشنگتن) را انجام می دهد و قسمت دوم نیز در سال 2018 ساخته شد. اکنون نیز سومین قسمت از سه گانه اکولایزر ساخته شده است.

این فیلم به کارگردانی آنتونی فوکوا ساخته می شود و کار نویسندگی این فیلم بر عهده ریچارد ونک بوده است. اکران این فیلم در تاریخ 10 شهریور 1402 در سینماهای بین المللی روی پرده رفت و حالا شما قادر به دانلود و مشاهده دوبله فارسی اکولایزر 3 هستید. مسئولیت ساخت این سه گانه بر عهده Sony Pictures بوده است و مدت زمان فیلم برابر با 109 دقیقه است.

برای تماشای فیلم اکولایزر 3 می توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

 

داستان اکولایزر در دو قسمت گذشته

داستان در واقع روایت مردی به نام رابرت مک گال است که سابقا به عنوان تفنگدار آمریکایی شناخته می شد و حالا به عنوان یک افسر اطلاعاتی در حال فعالیت است. وی باید کارهایی از جمله محافظت از یک نوجوان روسی را در مقابل مافیای روسیه انجام دهد و با توجه به ویژگی های بصری و داستان، قسمت یکم اکولایزر بسیار مورد توجه قرار گرفت. داستان قسمت دوم حول محور مک گال چرخیده و داستان کشته شدن دوستش و موارد مربوطه را پوشش می دهد. دقت داشته باشید که داستان قسمت های مختلف اکولایزر شاید به یکدیگر ارتباطی نداشته باشد ولی لازم است که حتما پیش از مشاهده اکولایزر 3 این قسمت ها را مشاهده کنید.

نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان
نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان

داستان فیلم سینمایی اکولایزر 3

داستان چندین سال از آخرین اتفاقاتی را روایت می کند که در فیلم اکولایزر 2 مشاهده کردیم و حالا رابرت مک گال در حال فرار از گذشته خود در جنوب ایتالیا زندگی خود را می گذراند. با این حال مک گال متوجه می شود که دوستان قدیمی او به مافیای سیسیل پیوسته اند و همین مسئله باعث می شود اتفاقاتی روی دهد که باب میل رابرت مک گال نیست. در این حال رابرت به دنبال کمک به دوستان خود در آمده و به نجات آن ها می پردازد. به طور کلی می توان گفت که کشش داستانی در اکولایزر 3 بسیار زیاد بوده و همین مسئله باعث می شود که این فیلم از جذابیت بسیار زیادی برخوردار باشد. پس حتما نسبت به مشاهده این فیلم اقدام کنید.

نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان
نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان

لیست بازیگران فیلم اکولایزر 3

در خصوص نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان گفتنی است که نقش اصلی این فیلم بر عهده دنزل واشنگتن متولد 28 دسامبر 1954 است. این بازیگر توانسته است تا به حال برنده چندین جایزه از جمله اسکار شود. از دیگر بازی های این بازیگر می توان به فیلم های ایکس و طوفان اشاره کرد. داکوتا فانینگ نیز به عنوان یکی دیگر از بازیگران این فیلم شناخته می شود که در سال 1994 متولد شده است و از سال 1999 بازیگری را آغاز کرده است.

از جمله بازی های این بازیگر می توان به مردی در آتش اشاره نمود. اوجنیو ماستراندرا یک بازیگر ایتالیایی متولد سال 1993 است که به بهترین شکل در فیلم اکولایزر 3 بازی کرده است. دیوید دن من و سونیا بن عمار نیز از جمله بازیگران دیگر این فیلم به شمار می روند و شما می توانید لحظات بسیار خوبی را برای این فیلم سپری کنید. در ادامه با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در مورد نقد و بررسی فیلم اکولایزر 3 در اختیار شما قرار می دهیم.

نقد و بررسی فیلم اکولایزر 3

فیلم های اکولایزر در میان طرفداران فیلم های اکشن از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و هر بار انتشار این فیلم توانسته است گیشه را راضی نگه دارد. با این حال باید در نظر داشته باشید که اکشن در فیلم اکولایزر 3 بیشتر است و شخصیت ها و داستان نیاز به درک بیشتری دارد. باید در نظر داشته باشید که تاکنون این فیلم در گیشه موفق عمل کرده است و شما می توانید انتظار لحظات بسیار خوبی را از این فیلم داشته باشید. با این حال نمره فیلم اکولایزر 3 در سایت IMDB برابر با 7.1 از 10 بوده است و همچنین Rotten Tomatoes نیز امتیازی برابر با 75 از 100 را برای آن در نظر گرفته است.

نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان
نقد اکولایزر 3 / مقابله با مافیا یا حفاظت از دوستان

در نهایت نیز Metacritic نمره 58 از 100 را برای این فیلم در نظر گرفته است. با این وجود می توانیم انتظار داشته باشیم که این فیلم توانسته است نظرات مخاطبان را جلب کند. این فیلم از میان 23 رای دریافتی از منتقدان 13 رای متوسط و 2 رای مثبت داشته است. بنجامین فرانز به عنوان یکی از منتقدان فیلم اکولایزر 3 گفته است که این فیلم توانسته است به خوبی نظرات وی را برطرف سازد. فرانک هوئپفز نیز به عنوان دیگر منتقد این فیلم بیان کرده است که تمامی جنبه های این فیلم زیبا و چشم نواز بوده اند ولی تصویربرداری حرفه ای باعث شده است که این اثر بیشتر به چشم بیاید.

آخرین بازی که رابرت مک کال را می بینیم

اکولایزر 3 به عنوان یکی از جذاب ترین فیلم های سری اکولایزر به عنوان آخرین قسمت از این فیلم اکشن هالیوودی به شمار می رود و با بازی درخشان دنزل واشنگتن توانسته است بسیاری از طرفداران را به خود جذب کند.  طبق گفته های سازنده The Equalizer 3 به عنوان آخرین قسمت از این سری شناخته می شود و همین مسئله باعث شده است که طرفداران علاقه بسیاری به مشاهده این قسمت داشته باشند. پس در صورتی که قصد دارید یک فیلم اکشن با پایانی بسیار جذاب را مشاهده کنید، حتما فیلم اکولایزر 3 را مشاهده کنید.

 

نتیجه نقد فیلم اکولایزر 3
فیلم ها در دسته بندی اکشن و ماجراجویی نام های کمی دارند و باید در نظر داشته باشید که اکولایزر 3 به عنوان یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی شما به شمار می رود و شما می توانید ساعاتی بسیار خوب را با این فیلم سپری کنید. برای تماشای این فیلم می توانید به وب سایت فام مراجعه کرده و نسبت به تماشای این فیلم اقدام کنید.

اکولایزر 3