بازی ایران قطر از کجا پخش میشه؟

بازی ایران قطر از کجا پخش میشه؟

بازی ایران قطر از کجا پخش میشه؟ در این صفحه لینک پخش زنده ایران و قطر 18 بهمن 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است. برای تماشای پخش زنده بازی روی لینک زیر کلیک کنید

تماشای بازی

تماشای بازی

تماشای بازی

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، روز چهارشنبه، امکان تماشای یکی از حساس‌ترین بازی‌های سال 2024 را به صورت آنلاین از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است. این بازی در بین دو تیم قدرتمند آسیایی ایران و قطر برگزار می‌شود و حساسیت این بازی به قدری زیاد است که برنده را وارد مرحله فینال کرده و یک قدم دیگر به کسب جام نزدیک‌تر خواهد کرد.

با توجه به زمان پخش این بازی، بسیاری از افراد نمی‌توانند در پای تلویزیون حاضر شوند و این‌جاست که دوستداران فوتبال بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را می‌توانند، از طریق سایت فام این بازی را دنبال کنند و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به وضعیت تیم‌های ایران و قطر در بازی‌های گذشته

بازی ایران قطر از کجا پخش میشه؟
بازی ایران قطر از کجا پخش میشه؟

بازی ایران و قطر که دومین و آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی است امروز ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه قطر برگزار می‌شود. همچنین طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد العلی از کویت این مسابقه را سوت خواهد زد. عبدالهادی العنزی (کویت) و محمد زیرول بن خلیل تان (مالزی) در امر قضاوت وی را یاری می‌کنند. برنده این بازی باید در مرحله فینال مقابل تیم اردن قرار گیرد تا در این مسابقه برنده جام مشخص شود.

آمار بازی‌های ایران و قطر در طی سال‌های گذشته

بازی ایران قطر از کجا پخش میشه؟
بازی ایران قطر از کجا پخش میشه؟

نخستین بازی بین دو تیم ایران و قطر در تاریخ یازدهم آذر ۱۳۶۷ از سری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۸ برگزار شد که با نتیجه ۲ بر ۰ به سود تیم ملی ایران تمام شد.

و اما بهترین برد ایران در برابر قطر با نتیجه ۶ بر ۱ در بازی‌های فوتبال غرب آسیا، سال ۲۰۰۸ بود و بهترین برد قطر در برابر ایران پیروزی ۲ بر ۰ در سال ۱۳۷۶ در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ می‌باشد که مانع از صعود مستقیم ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ شد.

  • بیشترین فاصله‌ای که بین دو برد تیم قطر افتاده است ۱۰ بازی می‌باشد (۶ برد برای ایران و ۴ مساوی)
  • هم‌چنین یکبار در ۶ بازی متوالی قطر موفق به شکست دادن ایران نشده است (پنج برد برای ایران و یک مساوی)
  • تیم ملی ایران تجربه کسب برد در شش بازی متوالی در برابر تیم ملی قطر را نیز دارد.
  • بیشترین فاصله‌ای که بین دو برد ایران افتاده است پنج بازی می‌باشد که ایران در این شش بازی موفق به شکست دادن تیم قطر نشده است. (یک برد برای قطر و چهار بازی مساوی)
  • در تهران با سه گل قطری‌های را شکست دادیم و در دوحه با دو گل شکست خوردیم که آن سقوط ما را پشت سر عربستان قرار داد و راهی پلی آف و نبرد با استرالیا کرد.

آخرین برد تیم های ایران و قطر

تیم ملی فوتبال ایران در فینال تورنمنت ۴ جانبه اردن توانست با چهار گل شاگردان کارلوس کی‌روش را شکست دهد. نتیجه این بازی دوستانه 4 بر 0 به نفع تیم ایران بود.

در حالی که آخرین برد قطر به سال ۱۳۸۸ و مسابقات چهار جانبه بازمی‌گردد که میزبانی‌اش را بر عهده داشت. این تیم در آن مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. دو برد دیگر قطر هم مربوط به سال‌های ۷۶ و ۸۰ است.

با توجه به نتایج به دست آمده در سال‌های اخیر و پیشرفت‌هایی که هر دو تیم کسب کرده‌اند، پیش‌بینی این دو بازی عملا سخت و غیر ممکن است.

زمان پخش بازی تیم‌های ایران و قطر چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی ایران و قطر ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV