پخش زنده ایران و قطر چهارشنبه ساعت 18:30

پخش زنده ایران و قطر چهارشنبه ساعت 18:30

در این صفحه لینک پخش زنده ایران و قطر چهارشنبه ساعت 18:30 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ایران و قطر چهارشنبه ساعت 18:30

تماشای بازی

تماشای بازی

تماشای بازی

اگر علاقه به تماشای بازی فوتبال، به خصوص بازی‌های مربوط به جام ملت‌های آسیا را دارید، سایت fam.ir  امکان تماشای آنلاین پخش زنده این بازی‌ها را برای شما فراهم کرده است. یکی از مهم‌ترین بازی‌ها مربوط به مرحله نیمه نهایی روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 (8 فوریه 2024) در ساعت 18:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

البته در صورت عدم دسترسی به تلویزیون، سایت فام امکان تماشای این بازی را برای شما فراهم کرده است و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

پخش زنده ایران و قطر، جام ملت‌های آسیا

تیم‌های ملی ایران و قطر در بازی مرحله یک نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، در ورزشگاه الثمامه دوحه، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

پخش زنده ایران و قطر چهارشنبه ساعت 18:30
پخش زنده ایران و قطر چهارشنبه ساعت 18:30

حواشی بازی ایران و قطر

با توجه به این‌که قطر میزبان این مسابقات است و هزینه های بسیار زیادی برای برگزاری این مسابقات متحمل شده است، نمی‌خواهد به این راحتی جام قهرمانی را از دست دهد.

این تلاش قطر را به راحتی می‌توان در دیدار برابر ازبکستان متوجه شد و همین امر کار را را برای ایران بسیار سخت و خطرناک کرده است.

پخش زنده ایران و قطر چهارشنبه ساعت 18:30
پخش زنده ایران و قطر چهارشنبه ساعت 18:30

در این دیدار، قطر سه بازیکن خوب دارد که می توانند دردسرساز شوند و باید بازیکنان ما کاملا با آرامش بازی کنند، هوشیار باشند و بی دلیل اعتراض نکنند. به خصوص این که داوری این بازی را برعهده داوری کویتی و عرب زبان است.

پس با توجه به همه این موارد، هر اتفاق کوچکی می تواند، به ضرر ایران تمام شود و قطر خطر بزرگی است که ایران را تهدید می کند. پس باید بازیکنان ما با توان بیشتری بازی کنند تا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

تیم ملی امیدوار است، بعد از گذشت ۴۷ سال به قهرمانی برسد. البته بازیکنان می‌دانند که دو بازی حساس تا قهرمانی پیش‌رو دارند و باید تمام تلاش خود را برای کسب قهرمانی ارائه کنند. کادر فنی هم، باید براساس بازی با قطر ترکیب اصلی را به میدان بفرستد تا انشالله برنده از زمین خارج شویم.

در بازی‌های گذشته به این نتیجه رسیدیم که ساختار دفاعی خوبی داریم و سه گلی هم که از تیم‌های حریف دریافت کرده بودیم، مربوط به اشتباهات فردی بازیکنان بوده است که امیدواریم این اشتباهات در دیدار حساس برابر قطر و برای رسیدن به فینال و قهرمانی به صفر برسد تا بتوانیم با شکست قطر به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کرده و به قهرمانی دست پیدا کنیم.

بررسی وضعیت تماشاگران ایرانی در بازی ایران و قطر

ورزشگاه الثمامه در تدارک است تا پذیرای تماشاگران قطری باشد. البته تنها ۸.۵ درصد این ورزشگاه در اختیار هواداران تیم ملی فوتبال ایران است و همین امر باعث می‌شود تا حالا ورزشگاه الثمامه مکانی سخت برای قرار ملاقات با قطر باشد.

متاسفانه روی بسیاری از سکوهای این ورزشگاه پرچم قطر نصب شده تا هواداران قطری‌ به تشویق این تیم بپردازند. از سویی دیگر قرار است برای این دیدار، عربستانی‌ها در کنار عراقی‌ها و اردنی‌ها به حمایت از قطر بپردازند و این موضوع کار را برای ایران بسیار سخت کرده است.

زمان پخش بازی تیم‌های ایران و قطر چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی ایران و قطر ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV