پخش زنده ایران و قطر رایگان چهارشنبه

پخش زنده ایران و قطر رایگان چهارشنبه

در این صفحه لینک پخش زنده ایران و قطر رایگان چهارشنبه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است. برای تماشای رایگان بر روی لینک زی کلیک کنید.

تماشای بازی

تماشای بازی

تماشای بازی

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی ایران و قطر را روز چهارشنبه به تاریخ 18 بهمن (8 فوریه 2024) در ساعت 18:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های آسیا، این بار بین دو تیم ملی ایران و قطر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

پخش زنده ایران و قطر، جام ملت‌های آسیا

تیم‌های ملی ایران و قطر در بازی مرحله یک نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، در ورزشگاه الثمامه دوحه، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

پخش زنده ایران و قطر رایگان چهارشنبه
پخش زنده ایران و قطر رایگان چهارشنبه

تیم‌های ملی ایران و قطر تنها تیم‌های جام هستند که به 4 پیروزی در این مسابقات دست یافته‌اند.

 قطر در گروه اول و ایران در گروه سوم در هر 3 بازی مرحله گروهی به پیروزی دست یافتند. ایران در مرحله یک هشتم‌نهایی کار سختی داشت و در ضربات پنالتی بر سوریه غلبه کرد. قطر هم 2 بر یک فلسطین را مغلوب کرد. تیم ملی در بازی مرحله یک چهارم ‌نهایی دست به کار بزرگی و تیم قدرتمند ژاپن را شکست داد. قطر هم به زحمت در ضربات پنالتی ازبکستان را حذف کرد تا هر دو تیم با 4 پیروزی و یک تساوی به 4 تیم برتر آسیا راه یابند. ایران در رده بیست و یکم فیفا و دوم آسیا قرار دارد. قطر هم تیم ششم آسیا و پنجاه و هشتم جهان است.

تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن توانست یک پیروزی تاریخی را رقم بزند البته امیر قلعه نویی تلاش کرد به بازیکنان نهیب بزند تا دچار غرور کاذب نشوند و به بازی حساس و مهم قطر فکر کنند. اگر ایران در فینال مسابقات جام قهرمانی را کسب کند، بعد از 50 سال به فینال جام ملت های آسیا می‌رسد و در واقع این دستاوردی عظیم برای فوتبال کشورمان محسوب می‌شود.

البته این دو تیم مهرماه امسال در فینال تورنمنت چهارجانبه مقابل هم قرار گرفتند که تیم ملی با قلعه نویی توانست 4 بر صفر قطر با سرمربیگری کارلوس کی روش را شکست بدهد و قهرمان شود، قطر البته بعد از باخت سنگین به ایران، کی روش را برکنار کرد تا مارکس لوپز اسپانیایی را به جای او انتخاب کرد.

پخش زنده ایران و قطر رایگان چهارشنبه
پخش زنده ایران و قطر رایگان چهارشنبه

این دو تیم 26 بار باهم بازی کرده‌اند که 10 بار آن دوستانه بوده است. درمجموع 16 مسابقه را ما برده‌ایم و 5 بازی مساوی شده و قطای ها فقط سه بار پیروز بوده‌اند که آخرین برد آن‌ها مربوط به 14 سال قبل بوده است. پسران ایران زمین برای تاریخ سازی و رسیدن به جام قهرمانی فقط یک گام تا فینال فاصله دارند.

به جرات می توان گفت،  قطر قطعا قدرتمندتر از ژاپن در مستطیل سبز نیست اما به دلیل میزبانی اش می تواند حریفی خطرناک تر باشد!

ترکیب تیم ملی احتمالا همان ترکیب نیمه دوم بازی با ژاپن خواهد بود ترکیب برنده ای که هیچ مربی به آن دست نمی زند. فردا شب همه منتظریم تا تاریخ سازی و فینالیست شدن تیم ملی را جشن بگیریم.

زمان پخش بازی تیم‌های ایران و قطر چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی ایران و قطر ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV