پخش زنده اردن کره جنوبی رایگان سه شنبه

پخش زنده اردن کره جنوبی رایگان سه شنبه شبکه سه

در این صفحه لینک پخش زنده اردن کره جنوبی رایگان سه شنبه شبکه سه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اردن کره جنوبی

تماشای بازی

پخش شبکه 3

سایت fam.ir برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی اردن و کره جنوبی را روز سه‌شنبه به تاریخ 17 بهمن (6  فوریه 2024) در ساعت 18:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های آسیا، این بار بین دو تیم ملی اردن و کره جنوبی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا کره جنوبی و اردن

پخش زنده اردن کره جنوبی رایگان سه شنبه شبکه سه
پخش زنده اردن کره جنوبی رایگان سه شنبه شبکه سه

بازی تیم‌های ملی اردن و کره جنوبی در چارچوب بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ، روز سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی الریان مقابل هم قرار می‌گیرند.

تیم‌هایی که به عنوان تیم دوم و سوم از گروه E جام ملت‌ها بالا آمدند اما در ادامه کره جنوبی با عبور از سد عربستان و استرالیا و اردن با شکست دادن عراق و تاجیکستان موفق به حضور در جمع ۴ تیم شدند.

در این رقابت، اولین فینالیست هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، مشخص می‌شود. تیم‌هایی که به عنوان تیم دوم و سوم از گروه E جام ملت‌ها بالا آمدند اما در ادامه کره جنوبی با عبور از سد عربستان و استرالیا و اردن با شکست دادن عراق و تاجیکستان موفق به حضور در جمع ۴ تیم شدند.

نگاهی به وضعیت تیم‌های اردن و کره جنوبی

پخش زنده اردن کره جنوبی رایگان سه شنبه شبکه سه
پخش زنده اردن کره جنوبی رایگان سه شنبه شبکه سه

کره جنوبی آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به فینال جام ملت‌ها صعود کرده است و حالا قرار است برای شکستن طلسم ۶۳ ساله خود در راه قهرمانی این تورنمنت از سد تیمی بگذرد که در دور گروهی به سختی از شکست مقابل آن فرار کرد و با گل به خودی بازیکن اردن در دقیقه ۹۱ به تساوی ۲ بر ۲  رسید.

شاگردان یورگن کلینزمن فرار از باخت در لحظات پایانی را در ۲ بازی خود در مرحله حذفی هم تکرار کردند تا مقابل عربستان در ضربات پنالتی و در بازی با استرالیا در پایان ۱۲۰ دقیقه مجوز صعود را دریافت کنند.

از طرفی تیم حسین عموطه نیز پس از تساوی در بازی با کره، مقابل بحرین شکست خورد تا مسیر راحت‌تری برای رسیدن به جمع ۴ تیم طی کند. آنها پس از کامبک تاریخی مقابل عراق، با گل به خودی وحدت هنانوف، مدافع پرسپولیسی تاجیکستان برای اولین بار بلیت حضور در نیمه نهایی تورنمنت را به دست آورد.

البته لازم به ذکر است تمام شدن ۲ بازی اخیر کره در ۹۰ دقیقه در دیدار مقابل اردن شرایط را برای سون هیونگ مین و یارانش سخت کرده است، اما آن‌ها خوب می‌دانند باید برابر حریفی که بازیکنانش از فیزیک مناسبی بهره‌مند هستند، تمام توان خود را به کار بگیرند تا قربانی یک شگفتی نشوند.

تیم‌های ملی کره جنوبی و اردن تاکنون 6 بار در تمام مسابقات مقابل هم قرار گرفته‌اند که سه بار کره جنوبی برده و سه بار هم بازی دو تیم به تساوی انجامیده که یکی از آنها در تورنمنت فعلی جام ملت‌ها در مرحله گروهی بوده است. این دو تیم دو بار در جام ملت‌های آسیا، دو بار در مقدماتی جام جهانی و دو بار در بازی دوستانه مقابل هم قرار گرفته‌اند که در این تعداد بازی 11 گل ردو بدل شده و سهم کره 7 و سهم اردن 4 گل بوده است.

زمان پخش بازی تیم‌های اردن و کره جنوبی چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی اردن و کره جنوبی ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV