آرشیو شبکه تماشا امروز

آرشیو شبکه تماشا امروز

شبکه تماشا مثل همیشه با پخش برنامه‌های جذاب و دلنشین گرمابخش خانه‌هایمان شده و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این شبکه از سال 1391 فعالیت خود را به صورت آزمایشی، با پخش سریال‌های خارجی، آغاز کرد و از همان ابتدای کار توانست میان این همه شبکه‌های جورواجور، جایگاه ویژه‌ای به دست آورد و جالب است بدانید که آرشیو شبکه تماشا امروز، بسیار محتواست.

شاید در آغاز کار قرار بر این بود که این شبکه نوپا سریال‌های آرشیوی و قبلا پخش شده را بر روی آنتن بیاورد، اما این روزها می‌بینیم شبکه تماشا، مسئولیت پخش سریال‌های جدید و پرطرفداری را که تاکنون از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش نشده‌اند را مهمان خانه‌های ما می‌کند.

با توجه به اهمیت این شبکه و کنداکتور جذابش، تصمیم گرفتیم  تا شما را با برنامه‌های جدید و در حال پخش این شبکه بیشتر آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

نگاهی به کنداکتور شبکه تماشا

در زمستان سال 1402 شبکه تماشا کولاک به‌پا کرده است و ۱۰ سریال جدید را برای شما تدارک دیده است. این سریال های جدید خارجی به صورت اختصاصی در جدول پخش شبکه تماشا گنجانده شده و قرار است تا پایان سال 1402 روی آنتن بروند، از جمله این سریال‌ها می‌توان به مجموعه‌هایی چون، «درخشش دریا»،«کافر»، رستگاری»، «ادراک»، «اهالی گلابز و تفنگ ها»، « مندلورین ۳»، «کتاب بوبافت»، «آسوکا»، «پروفسور» و «طلا» اشاره کرد.

در ادامه می‌خواهیم چند مورد از این سریال‌ها را به شما معرفی کنیم. برخی از این سریال‌ها در حال پخش هستند و برخی دیگر پخش شده‌اند. در هر صورت شما می‌توانید آرشیو کامل همه این مجموعه‌ها را سایت فام مشاهده کنید.

سریال امپراطور افسانه‌ ها

آرشیو شبکه تماشا امروز
آرشیو شبکه تماشا امروز

امپراطور افسانه ‌ها محصول سال 2009  کره جنوبی است که در ژانر تاریخی ساخته شده است و اسپین آف دو سریال «جومونگ» و «امپراطور بادها» است.

خلاصه داستان این سریال چنین است که، سال‌ها بعد از پیروزی جومونگ و فتح سرزمین گوگوریو به دست او و سوسانو، بین این دو بر سر اداره گوگوریو اختلاف جدی پیش می‌آید.

در این میان سوسانو رفتارش تغییر کرده و زیاده خواه شده و همین امر جومونگ را عصبانی کرده است. به همین دلیل جومونگ سوسانو را از کشور بیرون می‌کند و سوسانو نیز با ابراز نارضایتی از خودخواهی ها و غروری که جومونگ را در برگرفته به همراه پسران و اعضای قبیله اش گوگوریو را ترک می‌کند و در این راستا اتفاقاتی جذابی پیش می‌آید.

شبکه تماشا با توجه به درخواست مخاطبان درتدارک دوبله سریال « جامیونگ گو» است. این سریال داستان جومونگ و نوادگانش را به تصویر می‌کشد.

این سریال هر روز ساعت 19 از شبکه تماشا پخش می‌شود و آرشیو تکرار امپراطور افسانه‌ها، فردای همان روز در ساعات 1 بامداد، 7 صبح و 13  بعدازظهر قابل مشاهده است.

سریال درخشش دریا

 آرشیو شبکه تماشا امروز
آرشیو شبکه تماشا امروز

درخشش دریا، سریال خوش‌ساخت و پرطرفدار ترکیه‌ای، در سال 2022 است که در گونه اکشن، ماجراجویی و درام ساخته شده است. این سریال به موضوعی علمی تخیلی در راستای شعار‌های محیط زیستی توجه ویژه داشته است و بابت قصه‌گویی و نکات فنی و همچنین شخصیت‌ پردازی و بازیگری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

داستان این سریال درباره آرمان، زیست‌شناس جوانی است که به همراه دافنه، دوست سابقش و تیمی که دافنه جمع کرده است، برای اکتشاف، سوار بر یک زیردریایی شده و به اعماق دریا می‌روند. آن‌ها بعد از برگشت از اولین سفر اکتشافی متوجه می‌شوند که خورشید در موقعیتی خطرناک قرار گرفته و مردم برای نجات جان خود شهر را ترک کرده‌اند و شهر‌ها خالی از سکنه شده‌اند.

مندلورین ۳

آرشیو شبکه تماشا امروز
آرشیو شبکه تماشا امروز

بعد از پخش دو فصل مندلورین شبکه تماشا فصل سوم آن را برای مخاطبان در نظرگرفته است.

فصل سوم سریال مندلورین، محصول سال 2023 کشور آمریکاست که در ژانرهای اکشن فانتزی ماجراجویی ساخته شده است. این سریال در سایت IMDB، موفق شده تا امتیاز ۸/۷ را از مخاطبان دریافت کند.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از پدرو پاسکال کارل وترز جانکارلو اسپوزیتو که در این سریال خوب درخشیدند کارگردان سریال خارجی مندلورین ۳ جان فاورو است.

این سریال پنج سال بعد از سقوط امپراتوری و در زمان اجرای اولین دستورات فرمانروایی جدید را به تصویر می‌کشد. این مجموعه به دین جارین، شکارچی جایزه‌بگیر مندلوری تنها در دورترین بخش کهکشان، می‌پردازد که برای پیوستن به گروه خود درگیر ماجراهای مختلف می‌شود …

این سریال هر روز ساعت 23 از شبکه تماشا پخش می‌شود و آرشیو تکرار سریال مندلورین، فردای همان روز در ساعات 5 بامداد، 11 صبح و  17 بعدازظهر قابل مشاهده است.

 دریافت شبکه تماشا از سایت فام

شما می‌توانید آرشیو شبکه تماشا امروز را بدون نیاز به تلویزیون و تنها با داشتن یک لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند و اینرنت همراه از سایت فام دریافت کنید. برای دریافت این شبکه تنها کافی است وارد سایت فام به نشانی www.fam.ir شوید و از بخش شبکه‌ها، بر روی گزینه شبکه تماشا کلیک کنید.

در این سایت تمام سریال‌های مورد علاقه شما از شبکه تماشا آرشیو می‌شوند . برای تماشای سریال مورد علاقه خود، باید در قسمت جستجوی شبکه تماشا، نام سریال را وارد کنید و تمام قسمت‌های آن را در دسترس داشته باشید.