پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل 5 اسفند 1402

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل 5 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل 5 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل 5 اسفند 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های ساحلی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ایران و برزیل را روز شنبه به تاریخ 5 اسفند (24  فوریه 2023) در ساعت 17:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات فوتبال ساحلی، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و برزیل برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته ایران و برزیل در سری دیدارهای قبل

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیل می‌رود.

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل 5 اسفند 1402
پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل 5 اسفند 1402

تیم فوتبال ایران، در جام جهانی فوتبال ساحلی عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در حالی که از اسپانیا عقب افتاده بود، برنده شود و آرژانتین و تاهیتی را نیز ببرد و در یک چهارم نهایی از سد امارات میزبان گذشت و در مرحله نیمه نهایی به دیدار برزیل خواهد رفت.

برزیلی‌ها نیز در دور گروهی، عمان، پرتغال و مکزیک را شکست دادند تا سرگروه شوند. هر چند که 2بازی از 3بازی این تیم به وقت اضافه کشیده شد و کار برزیل برای بردن این نبردها اصلا ساده نبود. این تیم البته در دور حذفی قدرت‌نمایی کرد و 8گل به ژاپن زد. تجربه دور گروهی برزیل نشان می‌دهد شکست دادن این تیم اصلا غیرممکن نیست.

جالب است بدانید، در فوتبال ساحلی مهم‌ترین پست به دروازه‌ بان تیم تعلق دارد و هشتاد درصد مالکیت توپ در اختیار دروازه‌بان است. بنابراین، یک تیم برای کسب موفقیت باید یک دروازه‌ بان خوب داشته باشد تا بازیکنان را سازماندهی کند، موقعیت‌سازی کند و بازیکنان را صاحب توپ کند. به طوری که، سیدامیر میرجلیلی، دروازه ‌بان فوتبال ساحلی ایران، نوانست گل دوم را نیز وارد دروازه امارات کند.

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل 5 اسفند 1402
پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و برزیل 5 اسفند 1402

این بازی برای تیم ملی، یک بازی قهرمانی است؛ چراکه اگر ایران در این جدال به برتری برسد، باید با برنده ایتالیا و بلاروس در فینال بازی کند. در این صورت به‌نظر می‌رسد شاگردان علی نادری، شانس مسلم قهرمانی در بازی فینال را خواهند داشت و دروازه بان تیم ایران به دستکش طلای خود می‌رسد.

البته ایرانی ها نباید این نکته را فراموش کنند که، حریف امروز تیم ملی، بسیار سخت است. مارکو اوکتاویو، سرمربی این تیم سال‌ها در فوتبال ساحلی ایران حضور داشته و بدون شک تک‌تک نفرات تیم را به خوبی می‌شناسد و همین امر کار را برای بازیکنان تیم‌مان سخت کرده است.

تیم فوتبال ساحلی برزیل از زمان شروع رسمی رقابت‌های جام‌جهانی (سال 2005)، 5 بار قهرمان دنیا شده است، اما در 2 دوره قبلی در یک‌چهارم از تورنمنت کنار رفته است و حالا هم باید مقابل تیم ایران بازی کند.

لازم به ذکر است، با توجه به اهمیت این بازی و حساس بودن نتایج آن افراد زیادی روز شنبه آن را دنبال می‌کنند.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و برزیل چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم ایران و برزیل نیز ساعت  17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV