پخش زنده مراکش و پرتغال جام جهانی 2022

پخش زنده مراکش و پرتغال جام جهانی 2022

در این صفحه پخش زنده مراکش و پرتغال جام جهانی 2022 در اختیار علاقمندان به تماشای رقابت های فوتبال قرار داده شده است. این بار در سری بازی های جام جهانی 2022 در مرحله یک چهارم نهایی دو تیم مراکش و پرتغال به مصاف یکدیگر می روند. این بازی یکی از بازی های مهم این دور به شمار می آید. تیم ملی مراکش به عنوان صدرنشین گروه F به مراحل حذفی صعود کرد و در یک هشتم نهایی موفق به حذف اسپانیا در ضربات پنالتی شد. از سوی دیگر تیم پرتغال نیز هم به عنوان صدرنشین گروه H از مراحل حذفی عبور کرد. سرانجام قرار بر این شد تا دو تیم در روز شنبه به تاریخ 19 آذر 1401 ، ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم الثمامه به مصاف یکدیگر بروند.

برای تماشای پخش زنده مراکش و پرتغال جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده مراکش و پرتغال جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

به قطع این دیدار برای علاقه مندان به بازی های جام جهانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و افراد تمایل دارند تا این بازی را به صورت زنده مشاهده کرده و از لحظات حساس آن نهایت لذت را ببرند. به همین منظور سایت پرمخاطب  fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی مراکش و پرتغال، در سری رقابت های دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستند، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در ادامه نگاهی به عملکرد تیم های مراکش و پرتغال در دور یک هشتم جام جهانی 2022 می اندازیم.

بررسی وضعیت تیم ملی پرتغال در دور حذفی جام جهانی 2022

پرتغالی ها موفق شدند، قاطعانه‌ ترین برد مرحله یک هشتم این مسابقات را به نام خود ثبت کنند و با پیروزی 1-6 برابر تیم ملی سوئیس راهی مرحله بعدی شوند. این پیروزی در حالی به دست آمد که کریستیانو رونالدو روی نیمکت قرار داشت. البته نیمکت نشین شدن رونالدو با تعجب بسیاری همراه شد، اما در نهایت مشخص شد که سانتوس سرمربی تیم پرتغال تصمیم درستی گرفته بود. در بازی پرتغال مقابل سوئیس،

 برای نیمکت نشین کردن این بازیکن با تعجب بسیاری همراه شد اما در نهایت مشخص شد که او تصمیم درستی گرفته و گونچالو راموس به عنوان جانشین این ستاره پرتغالی وارد میدان شد و در پاسخ به اعتماد سرمربی خود، بازی بسیار خوبی ارائه کرد. حضور رونالدو در ترکیب اصلی تیم پرتغال برای بازی با مراکش هنوز مشخص نشده و این احتمال وجود دارد که رونالدو در این بازی نیز در ترکیب اصلی تیمش غایب باشد.

بررسی وضعیت تیم ملی مراکش در دور حذفی جام جهانی 2022

تیم های مراکش و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف یکدیگر رفتند. این دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای گل زنی به دست آورند، اما در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی دروازه بان تیم مراکش خیلی خوب عمل کرد و همین امر باعث شد تا به او لقب پنالتی گیرترین دروازه بان دنیا را بدهند. این دروازه بان حرفه ای برای گرفتن تمامی ضربات پنالتی از بازی خوانی و تمرکز اسپانیایی ها استفاده کرد و انریکه را ناکام گذاشت. از دیگر اتفاقات این بازی، مصدومیت مدافع تیم ملی مراکش از ناحیه همسترینگ، بود و همین امر باعث شده تا الرکراکی در بازی مقابل پرتغال تغییراتی در تیمش ایجاد کند. البته این مربی شانس استفاده از دیگر مدافع تیمش – رومان سایس – را مقابل پرتغال دارد چرا که مصدومیت این بازیکن از ناحیه کشاله ران بهبود یافته و می تواند تیمش را مقابل شاگردان سانتوس همراهی کند.

زمان پخش زنده مراکش و پرتغال جام جهانی 2022

ساعت بازی دو تیم مراکش و پرتغال نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

 

fifa