پخش زنده کرواسی و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده کرواسی و آرژانتین جام جهانی 2022

در این صفحه لینک پخش زنده کرواسی و آرژانتین جام جهانی 2022 در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است. پس از هفته ها انتظار، بالاخره نوبت به بازی های مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 رسید. به جرات می توان گفت این مرحله از مسابقات جام جهانی 2022 از مهم ترین مراحل است و طی این مسابقات مشخص می شود، کدام یک از تیم ها به مرحله فینال راه پیدا می کنند. یکی از مسابقات مهم و اساسی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022، دیدار دو تیم کرواسی و آرژانتین در روز سه شنبه 22 آذر ماه 1401 در ساعت 22:30 به وقت ایران است. 

برای تماشای پخش زنده کرواسی و آرژانتین جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده کرواسی و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

تماشای بازی

این دیدار برای علاقه مندان به مسابقات جام جهانی 2022 از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همین امر باعث شده تا این افراد  تمایل به تماشای زنده مسابقات جام جهانی داشته باشند. به همین منظور سایت پرمخاطب  fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی آرژانتین و کرواسی، در سری رقابت های نیمه نهایی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستند، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشینند. در همین راستا نگاهی به عملکرد تیم های آرژانتین و کرواسی در دور یک چهارم جام جهانی 2022 می اندازیم.

نگاهی به وضعیت تیم آرژانتین در دور یک چهارم جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال آرژانتین در یکی از تاریخی ‌ترین بازی ‌های ادوار جام جهانی با برتری برابر هلند در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شد. امیلیانو مارتینز دیشب در ضربات پنالتی دیدار آرژانتین و هلند، ستاره اول آلبی ‌سلسته بود و با درخشش خود در پنالتی‌ گیری مهم ‌ترین نقش را در صعود تیمش به مرحله نیمه ‌نهایی بازی کرد. مارتینز موفق شد تا دو پنالتی هلندی ها را مهار کند و به خصوص تمام مهارت خود را روی پنالتی فن دایک نشان داد، تا جایی که او توانست گلر تیم ملی کرواسی را تحت تاثیر خودش قرار دهد.

نگاهی به وضعیت تیم کرواسی در دور یک چهارم جام جهانی 2022

کرواسی در شرایط سخت به این مرحله رسیده است. این تیم سرانجام طی این رقابت ها موفق شد تا برزیل، پرافتخارترین تیم جام را در یک ماراتن 120 دقیقه ‌ای حذف کند. این تیم برای یک بار دیگر به مرحله نیمه‌ نهایی جام جهانی برسد. لوکا مودریچ بازیکن کهنه ‌کار کرواسی به عنوان یک مهره تاثیرگذار در مقابل برزیل بازی خوبی را ارائه کرد. نکته قابل توجه این جاست که این دو تیم یک بار دیگر هم، در هفته دوم جام جهانی 2018 مقابل یکدیگر قرار گرفتند. آنها بازی با نتیجه 3 بر 0 به نفع تیم کرواسی تمام شد. بازی روز سه شنبه هم، در واقع دوئلی جذاب بین کاپیتان‌های‌ دو تیم آرژانتین و کرواسی خواهد بود. لیونل مسی و لوکا مودریچ بارها در بارسا و رئال مقابل هم قرار گرفتند و خاطرات خوب و بدی از رویارویی برابر هم دارند.

زمان بازی کرواسی و آرژانتین جام جهانی 2022 ؟

به گزارش فیفا ساعت بازی دو تیم کراوسی و آرژانتین نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.